تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۵۰۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت اتومبیلرانان خوزستانی در مسابقات دریفت کشور
تیم هفت نفره خوزستان در مسابقات قهرمانی دریفت کشور شرکت می‌کنند
حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه (ششم مردادماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که تیم خوزستان با هفت اتومبیلران در این مسابقات با حرفه‌ای‌های کشور به رقابت می‌پردازند، عنوان کرد: 18 اتومبیلران در این مسابقات شرکت می‌کنند و نکته قابل تامل این است که هفت نفر آن‌ها از خوزستان هستند. ما بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در این مسابقات داریم و اگر استان خوزستان در این مسابقات شرکت نمی‌کرد، رقابت‌ها برای برگزاری به حدنصاب نمی‌رسید.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان کرد: استان خوزستان همیشه در رقابت‌های دریفت کشور روی سکو بوده است و سال گذشته نیز شهاب پیشانی‌دار، عنوان قهرمان سال این مسابقات را به خود اختصاص داد. ان‌شاءالله امسال نیز بتوانیم سه سکوی برتر کشور را ازآن خودمان کنیم.

وی افزود: تیم خوزستان برای حضور در این مسابقات تمرینات مرتب و خوبی را پشت سر گذاشته است و در سطح آمادگی خوبی به سر می‌برد.

عباسی در پایان با اشاره به مدال‌آوری اتومبیلرانان خوزستانی در مسابقات قهرمانی سرعت کشور، گفت: این مسابقات سی‌ام تیرماه در تهران برگزار شد و خوزستان توانست به سه عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار