تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۵۰۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
ورود سالانه 50 هزار گردشگر خارجی به شوش
فرماندار شوش با بیان اینکه شهرستان شوش چندین اثر فرهنگی دارد، که ثبت جهانی شده‌اند، گفت: شهرستان شوش سالانه حدود 50 هزار گردشگر خارجی و داخلی دارد، که از این شهر تاریخی دیدن می‌کنند
فرماندار شوش با بیان اینکه شهرستان شوش چندین اثر فرهنگی دارد، که ثبت جهانی شده‌اند، گفت: شهرستان شوش سالانه حدود 50 هزار گردشگر خارجی و داخلی دارد، که از این شهر تاریخی دیدن می‌کنند.

رضا نجاتی در نشست شورای ترافیک خوزستان که در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تجدید نظر در مدت زمان ایستادن قطار در ایستگاه خطاب به مدیر عامل راهن جنوب اظهار کرد: انتظار می‌رود، مدت زمان ایستادن قطار در ایستگاه افزایش یاید، چرا که در محل عبور مردم تا رسیدن به ایستگاه قطار مشکلاتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلات موجود در راه‌های شوش مربوط به جاده‌های روستایی است، که اغلب این مسیر‌ها به شرکت‌ها اختصاص دارد، که برای فعالیت‌های خود از این جاده‌ها استفاده می‌کنند.

فرماندار شوش بیان کرد: به دلیل کثرت فعالیت شرکت‌های خصوصی چیزی حدود 30تا 40 درصد جاده‌ها در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته است.

نجاتی با اشاره به زمینی که که توسط یکی از خیرین و معتمدین محلی به فرماندار یبخشیده است، پیشنهاد کرد: در این زمین احداث یک پاسگاه بین جاده شوش و شاوور به منظور کنترل تصادفات و امنیت یک نیاز ضوروری است.

وی تاکید کرد: با توجه به آمار‌های به دست آمده مشخص شده عمد‌ترین تصادفات به مسیر جاده شوش و شاوور است.

نجاتی با بیان اینکه شهرستان شوش چندین اثر فرهنگی دارد، که ثبت جهانی شده‌اند، توضیح داد: شهرستان شوش سالانه چیزی حدود 50 هزار گردشگر خارجی و داخلی دارد، که از شوش دیدن می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر اینکه مهر ماه هر سال روزانه 15 هزار نفر دانش آموز از سراسر کشور در قالب کاروان‌ها ی راهیان نور وارد شهرستان شوش می‌شوند.

نجاتی گفت: به منظور فراهم کردن شرایط و امکانات مورد نیاز گردشگران داخلی و خارجی شهرداری شهرستان و چند شهرداری که به عنوان معین معرفی شده بودند، در این خصوص همکار ی خوبی داشتند.

فرماندار شوش در پایان با بیان اینکه در حوزه استقبال از گردشگران داخلی خارجی و داخلی نیاز است، تمهیدات ویژه و شرایط خوبی فراهم شود، ابراز امید اری کرد: با توجه به اینکه دیگر شهرداری‌های معین به ما معرفی نشده‌اند، در این خصوص اقدامات ویژه اتخاذ شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار