تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۵۰۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش مدیر کنزالمال به حکم تخلیه تنها بازار تجاری خرمشهر:
مدیران منطقه آزاد اروند پروژه‌های موفق خود را نام ببرند!
اقدام مدیران سازمان منطقه آزاد اروند به نفع خرمشهر و مردم نیست و ای کاش بجای به حاشیه کشاندن پروژه‌های رونق گرفته، پروژه‌های موفق خود را برای مردم نام ببرند!.
مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر با تاکید بر اینکه حکم تخلیه بازار کنزالمال ناعادلانه و غیرقانونی است، گفت: اقدام مدیران سازمان منطقه آزاد اروند به نفع خرمشهر و مردم نیست و ای کاش بجای به حاشیه کشاندن پروژه‌های رونق گرفته، پروژه‌های موفق خود را برای مردم نام ببرند!.

مهرداد بابارحمتی امروز با اشاره به اقدام سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر حکم تخلیه تنها بازار تجاری شهرستان و اخراج مدیر آن، اظهار کرد: ما انتظار اینچنین اقدامی از سوی مسؤولان منطقه آزاد اروند را نداشتیم، چرا که تعهدات کتبی و شفاهی میان ما و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد وجود داشت.
 
وی ادامه داد: سندهای ملکی ما به میزان ۱۲ میلیارد تومان در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند است، ما این مساله که سندها هنوز آزاد نشده است را به دادگاه اعلام کردیم.
 
مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر گفت: قانون به صراحت اعلام کرده است که در ابتدا باید سندها آزاد شود تا بعد حکم تخلیه داده شود، اما اکنون با وجود این که سندها آزاد نشده است، حکم تخلیه صادر شده است.
 
 * اقدام سازمان منطقه آزاد اروند باعث پدید آمدن ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد
 
بابارحمتی متذکر شد: اقدام و حکم صادر شده از سوی مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند به نفع شهر و مردم نیست، قطعا در روزهای آینده ناهنجاری‌های اجتماعی پدید خواهد آمد.
 
وی عنوان کرد: داد‌و‌ستدهایی در این بازار وجود دارد و طلب‌های ما از بازار بیش از ۷۰ میلیارد ریال است، همچنین ودیعه‌هایی به ما داده شده است که مستلزم استرداد آنها به صاحبان غرفه‌ها است.
 
مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر افزود: البته حساب‌های مالی نیز میان اشخاص و پیمانکارهای ما وجود دارد که اکنون این موارد بدون تکلیف مانده است، این موارد منجر به ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.
 
* حکم تخلیه بازار کنزالمال عادلانه نیست
 
وی تصریح کرد: ما بر اساس مسیر قانونی حرکت خواهیم کرد و به رای قاضی پرونده احترام خواهیم گذاشت، اگر چه احساس ما این است که این حکم عادلانه نیست، ما به دلیل تحت‌تاثیر قرار دادن حاکمیتی موجود در منطقه آزاد اروند به حقوق خود نرسیدیم.
 
بابارحمتی خاطرنشان کرد: ما در رابطه با این حکم شکایت خواهیم کرد، اگر موضوع در دادگاه خرمشهر حل نشد، به دادگاه استان و یا در نهایت برای دستیابی به حقوق خود به مرکز مراجعه خواهیم کرد.
 
* در شأن سرمایه‌گذار با ما رفتار نشد
 
وی عنوان کرد: ما این بازار را به صورت مخروبه تحویل گرفتیم و آن را به جایگاه پر رونق اقتصادی تبدیل کردیم، در شأن سرمایه‌گذار با ما رفتار نشد و این مساله برای مدیران سازمان منطقه آزاد اروند مایه تاسف است.
 
مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر گفت: سازمان منطقه آزاد اروند نیاز به حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه دارد و با این اقدام خود هزینه خیلی سنگینی را خواهند داد.
 
وی افزود: البته ضرر آن را مردم خواهند دید، مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند مدیر هستند و حقوق خود را دریافت می‌کنند و پس از مدتی به خانه و شهر خود باز می‌گردند، این خصلت مدیران غیربومی است.
 
بابارحمتی تصریح کرد: شخصی در سازمان منطقه آزاد اروند ، خیلی راحت قرارداد کذایی ۲۸ میلیارد تومانی را در مقابل ۸۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند، در اصل بدهی در کار نبود و بر فرض بودن بدهی، مبلغ ۲۸ میلیارد تومان در مقابل آن قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: این فرد با آبرو، آینده و بازار من بازی کرد، در نهایت مگر با او چه کردند، فقط توسط مدیر عامل منطقه آزاد اروند عزل شد.
 
* لزوم استفاده از افراد بومی در میان مدیران میانی منطقه آزاد اروند
 
 مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر گفت: در هر صورت تا زمانی که منطقه آزاد اروند مدیران میانی خود را از دو شهر آبادان و خرمشهر استفاده نکند، این معضلات ادامه خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: دستان ما سرمایه‌گذاران کوتاه است، همین بلا را نیز بر سر چینی‌ها(بازار چینی‌ها) آوردند.
 
بابارحمتی با تاکید بر اینکه مدیران منطقه آزاد اروند حکم تخلیه برای مجموعه بزرگی را صادر کردند، اظهار کرد: مجموعه ما ۱۲۰ نفر کارمند، هزار و ۲۰۰ نفر مشغول به کار به صورت مستقیم و سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی موجودی کالا تشکیل شده است، مگر می‌شود که با یکی دو ساعت تخلیه شود.
 
وی با تاکید بر اینکه با تخلیه بازار کنزالمال آسیب آن به خود بازار و مردم می‌رسد، متذکر شد: ما مثل مدیران سازمان منطقه آزاد اروند بی‌رحم نیستیم، بازار کنزالمال هم اگر بخواهد یک ساعت تعطیل شود، نابود خواهد شد.

 * مدیران منطقه آزاد اروند پروژه‌های موفق خود را نام ببرند!
 
مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر خاطرنشان کرد: آسیب رسیدن به مردم برای مدیران سازمان منطقه آزاد اروند فرقی نمی‌کند، اما من نمی‌توانم مانند آنها فکر کنم.
 
بابارحمتی توضیح داد: بنده در بازار کنزالمال ۱۲ میلیارد تومان هزینه ثابت و ۹ میلیارد تومان هزینه جاری دارم، رفتاری که آنها با سرمایه‌گذاری که میلیاردی هزینه کرده و هزار و ۲۰۰ خانوار را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده است، در شان نبود.
 
وی افزود: کاش منطقه آزاد اروند در مقابل ما قرار گیرد و از کارهای خود گزارش دهد و با این همه امکانات آیا قادر به معرفی یک پروژه موفق هستند.
 
مدیر بازار تجاری کنزالمال خرمشهر در پایان گفت: هر سرمایه‌گذاری از این منطقه فرار می‌کند، من احساس می‌کنم که منطقه آزاد اروند در اختیار یک گروه خاص و بی رحمی قرار گرفته است و اقدام آنها اسفناک بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
lمحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
4
ایشون هم از یک نمونه از کارهای موفق خودشون در زمینه رضایت غرفه داران و مردم منطقه رو بیان کنند.
:
:
:
آخرین اخبار