تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
2 طرح بزرگ صنعتی و 2 نیروگاه برق در دزفول آماده اجراست
:علاوه بر مجتمع آبزی پروری که امروز کلنگ زنی شد 2 طرح بزرگ صنعتی و 2 نیروگاه برق نیز آماده اجرا در دزفول است
فرماندار دزفول با بیان اینکه این شهرستان در مردادماه شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه تولید و اشتغال خواهد بود گفت:علاوه بر مجتمع آبزی پروری که امروز کلنگ زنی شد 2 طرح بزرگ صنعتی و 2 نیروگاه برق نیز آماده اجرا در دزفول است.

حبیب اله آصفی روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان که با حضور مسولان کشوری و استانی در دزفول برگزار شد افزود:کلنگ زنی کارخانه لوله سازی با 240 هزار تن لوله حوالی کارخانه فولاد،نیروگاه 500 و هزار مگا واتی و کارخانه فولاد طرح هایی هستند که در همین ماه کلنگ زنی خواهند شد.

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص سرمایه گذاری برای این طرح ها وجود ندارد گفت:ترس سرمایه گذاری در دزفول ریخته شده واگر با همت مسولان همراه باشد دزفول در عرصه های ملی نیز حرف برای گفتن دارد.

آصفی در خصوص احداث مجتمع آبزی پروری شمال خورستان نیز گفت:این پروژه از 2 سال پیش کلید خورد واکنون عملیات اجرایی فاز نخست آن در 53 هکتار آغاز شد.

وی ادامه داد:در فاز نخست 55 مزرعه آبزیان همراه با پرورش ماهی خاویاری احداث می شود که هزینه هر مزرعه 15 میلیارد ریال است که از سوی بخش خصوصی تامین می شود.

وی اجرای کامل این پروژه را یک کار سنگین دانست وگفت:فاز دوم این پروژه در 50 هکتار و فاز سوم نیز در 50 هکتار اجرا خواهد شد.

آصفی ادامه داد:استعلام این طرح و مجوزهای لازم با حمایت استاندار اخذ شده وتامین منابع آبی آن نیز با تلاش نماینده مردم دزفول در حال انجام است.

استاندار خوزستان نیز در این آئین گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی مانند زمین،آب،آفتاب و خاک حاصلخیز شکر نعمت است.

غلامرضا شریعتی افزود:با افزایش تولید و ایجاد اشتغال می توان زمینه صادرات را در این استان تقویت کرد.

وی ضمن تقدیر از سرمایه گذاران ابراز امیدواری کرد طرح آبزی پروری در بخش های سردشت و شهیون دزفول هم اجرا شود تا شاهد عدالت اجتماعی در این مناطق باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار