تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۵۰۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
پالایشگاه آبادان در فاز 2، به سود دهی خواهد رسید
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با اجرای طرح فاز دوم، پالایشگاه آبادان تبدیل به یک کارخانه سود ده خواهد شد و اثرات مثبت آن اقتصاد شهرستان، منطقه و کشور را در بر خواهد گرفت
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با اجرای طرح فاز دوم، پالایشگاه آبادان تبدیل به یک کارخانه سود ده خواهد شد و اثرات مثبت آن اقتصاد شهرستان، منطقه و کشور را در بر خواهد گرفت.

عامر کعبی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان آبادان که به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری های مکررنمایندگان آبادان در مجلس منجر به راه ندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان شد که بر اساس آن، 2.7 میلیارد دلار حجم سرمایه گذاری و اشتغال بالغ بر 10 هزار نفر در منطقه فراهم شده و این طرح به زودی به فاز اجرایی خواهد رسید.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح بزرگ، پالایشگاه آبادان تبدیل به یک کارخانه سود ده خواهد شد و اثرات مثبت آن اقتصاد شهرستان، منطقه و کشور را در بر خواهد گرفت.

نماینده مردم آبادان در خانه ملت تاکید کرد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا شورای عالی مناطق آزاد را برای راه اندازی رسمی منطقه آزاد اروند قانع کنیم تا این منطقه فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

کعبی در پایان یادآور شد: ما در منطقه با چالشی به نام اشتغال روبرو هستیم که در بحث اجرایی کردن منطقه آزاد اروند با دستور ریاست جمهوری، قانون مناطق آزاد کشور برای دوسال به صورت آزمایشی در شهرهای ابادان و خرمشهر اجرایی شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبادان عاشقتم ولی رفتیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
پس کی میخوان نیرو بگیرن ماخسته شدیم به علی ما وچند خانواده از فامیلمون داریم مهاجرت میکنیم به یزد میگن اونجا خیلی کار هست خسته شدیم از پارتی بازی وغیر بومی کارگر گرفتن نمایندگان ما فقط حرف میزنن عمل نمیکنن خدا حافظ آبادان عزیز
:
:
:
آخرین اخبار