تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۵۰۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند:
اختصاص 220 میلیارد به بخش درمان در منطقه آزاد اروند
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 220 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند تخصیص یافته است
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 220 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند تخصیص یافته است.

شورای اداری شهرستان آبادان همزمان با سالروز اقامت نخستین نماز جمعه در حضور استاندار خوزستان، فرماندار ویژه و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مسوولان ادارات و سازمان های شهرستاندر محل تالار غدیر شهرستان آبادان برگزار شد

در این نشست روسای ادارت و سازمان های دانشکده علوم پزشکی و خدمت بهداشتی درمانی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت و مدیریت شهرک های صنعتی آبادان به اعلام گزارشی از عملکردهای اخیر ارگان های تابعه خود پرداختند.

همچنین قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند در گزارشی در خصوص خدمات اعطا شده از سوی این سازمان به شهرهای آبادان و خرمشهر از تخصیص اعتبار 220 میلیارد تومانی برای بخش درمان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون 60 میلیارد تومان برای امر درمان و بهداشت در منطقه آزاد اروند محقق شده است.

عبدالله کعبی با اشاره به خرید 11 دستگاه آمبولانس مجهز برای مراکز درمانی منطقه، افزود: بالغ بر 25 میلیارد تومان به بیمارستان ولیعصر خرمشهر، 10 میلیارد تومان بیمارستان طالقانی آبادان، شش میلیارد تومان بیمارستان شهید بهشتی، و هشت میلیارد تومان نیز برای بهبود، تکمیل و تجهیز وضعیت یبمارستان اروندکنار اختصاص و پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش برای سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت هایی در بخش آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه ای، از دیگر فعالیت های سازمان منطقه آزاد اروند در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر بوده است.

کعبی در پایان عنوان کرد: در بخش روستاها نیز،  با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی160 میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و در حوزه ورزش اعتبارات خوبی تخصیص یافته و از همه رشته‌های ورزشی حمایت لازم شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار