تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۵۰۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پل بستان خوزستان نیازمند تعریض و بازسازی است؛
بازسازی جاده‌های اهواز- چذابه و اهواز- شلمچه در اولویت باشد
با توجه به ترافیک موجود در مسیر مرز چذابه خواستار تعریض پل بستان به عنوان هدیه به خوزستان هستیم تا گره ترافیکی رفع شود
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با توجه به ترافیک موجود در مسیر مرز چذابه خواستار تعریض پل بستان به عنوان هدیه به خوزستان هستیم تا گره ترافیکی رفع شود.

سردار محمدرضا اسحاقی امروز در جلسه زیرساخت اربعین خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تجربیات خوزستان و مسئولان مربوطه در حوزه عمرانی طرح جامعی برای زیرساخت‌های اربعین تدوین شد.

وی با بیان اینکه مسئولان خوزستان در حد ملی و فرا ملی برای زیرساخت اربعین اقداماتی را انجام دادند، افزود: زیرساخت‌های اربعین نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان کشوری است زیرا در حوزه راه‌ها برای جداسازی ترافیک و ایمنی راه‌ها مشکل داریم که برای حل این مشکل باید مسئولان مرکز اهتمام جدی داشته باشند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قرار بود در پایانه مرزی شلمچه گیت ورود و خروج اتباع خارجی توسعه و ترمیم شود اما امسال این امر نهایی نمی‌شود که راه و شهرسازی در این زمینه در حال تلاش است.

وی با اشاره به بازدید معاون وزیر کشور از مرز شلمچه عنوان کرد: در این بازدید چند موضوع مطرح شد که  تجمیع همه دستگاه‌هایی که در زیرساخت اربعین ماموریت دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سردار اسحاقی بیان کرد: با توجه به ترافیک موجود در مسیر مرز چذابه خواستار تعریض پل بستان هستیم امیدواریم این کار به عنوان هدیه شما به خوزستان باشد تا گره ترافیکی رفع شود. برای بازسازی و ترمیم جاده‌های اهواز- چذابه و اهواز- شلمچه در اولویت قرار بگیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار