تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۵۰۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حال عمومی مصدومین کارخانه سیمان رامهرمز بستری در بیمارستان طالقانی اهواز رضایت بخش است
خوزنیوز: دکتر زهرا بزرگ زاده رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از آمادگی کامل بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به مصدومین کارخانه سیمان رامهرمز خبر داد و گفت: چهارشنبه 4مرداد ماه 96 بر اثر حادثه ای در کارخانه سیمان رامهرمز، جلسه فوری با حضور ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مسئولین بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی برای پذیرش مصدومین احتمالی این انفجار تشکیل شد و تمام نیروهای مجرب، تجهیزات دارویی، ملزومات پانسمان، نیروهای تأسیسات و خدمات در بیمارستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

حال عمومی مصدومین کارخانه سیمان رامهرمز بستری در بیمارستان طالقانی اهواز رضایت بخش است

به گزارش خوزنیوز؛ در این حادثه متاسفانه شش نفر به علت ریختن مواد داغ در کوره کارخانه سیمان دچار سوختگی شدند و پس از اقدامات اولیه پزشکی در بخش BICU (مراقبت های ویژه سوختگی) بیمارستان آیت الله طالقانی بستری شدند که سوختگی آنها به میزان ٣٪‏، ٧٪‏، ٧٪‏، ٨٪‏، ١٥٪‏ و ٤٣٪‏ بوده و هم اکنون با اقدامات درمانی انجام شده حال عمومی بیماران خوب و علائم حیاتی اشان پایدار می باشد.

 شایان ذکر است سید نور محمدپور مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان و محمود یارعلیزاده مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان در اولین ساعات حضور این بیماران در بیمارستان حضور یافته و از نزدیک در روند درمان آنها قرار گرفته و از دکتر زهرا بزرگ زاده رئیس بیمارستان سوانح وسوختگی آیت الله طالقانی اهواز به جهت رسیدگی ویژه به این مصدومان تشکر کردند.

همچنین دکتر اقبال محمدیان  نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از مصدومین این حادثه  عیادت کرد.

محمدیان در حاشیه این عیادت با اشاره به رسیدگی مطلوب کادر درمان بیمارستان ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله حال این مصدومین به زودی رضایت بخش شده و به کانون گرم خانواده برگردند.
:
:
:
آخرین اخبار