تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۵۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات کشف جسد یکی از مفقودان حادثه چال کندی دزفول
جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی دزفول صبح روز سه شنبه با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در سیزدهمین روز جستجو پیدا شد
جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی دزفول صبح روز سه شنبه با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در سیزدهمین روز جستجو پیدا شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول روز سه شنبه گفت:گروه های غواص این سازمان که از ساعت 4:50 دقیقه صبح امروز به منطقه چال کندی اعزام شده بودند پس از کاهش دبی رودخانه توانستند جنازه یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی را در عمق 6 متری آب واقع در حد فاصل سنگ شماره 1 و 2 کشف و از رودخانه خارج کنند.

عبدالحسین معظم فر تصریح کرد : کشف جنازه در ساعت 7:30 دقیقه رخ داد ولی به علت متورم شدن و گیر کردن در بین 2 صخره بیرون آوردن آن بیش از یک ساعت به طول انجامید.

وی افزود: پس از یک ساعت تلاش، ماموران امداد و نجات سازمان اتش نشانی دزفول توانستند جنازه کشف شده را از بین دو صخره رها سازی کرده و بلافاصله؛ ضمن هماهنگی با سازمان باغ بهشت وی را به سردخانه منتقل کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول از همه نیروهای غواص آتش نشانی،امدادی ، محلی، ارگانهای دولتی و تمام دست اندر کارانی که در این رابطه به آتش نشانان کمک کردند تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد طی امروز و فردا جنازه آخرین مفقودی حادثه چال کندی کشف شود.

معظم فر گفت: جنازه کشف شده بیش از حد متورم شده و طبق شواهد متعلق به محمدرضا پیر محمدی است.

29 تیرماه امسال یک گروه 19 نفره از گردشگران که از اهواز عازم منطقه چال کندی دزفول شده بودند دچار حادثه شده و 14 نفر از آنها نجات یافتند.

تاکنون اجساد 4 نفر از افراد مفقود شده این گروه گردشگری پیدا شده و از سرنوشت یکی دیگر همچنان خبری نیست.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
1
واقعا" دست همه متولیان و مسئولین درد نکنه که با همت و پشتکار این مفقودین رو پیدا وخونواده هاشون را از نگرانی درآوردید.جزاکم الله خیرا
به یاد همه جاوید الاثرهای زمان جنگ که هنوز که هنوزه خیلی هاشون هنوز برنگشتن.
امید که آخرین نفر هم پیدا و خانواده اش از نگرانی خارج بشن
:
:
:
آخرین اخبار