تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۵۰۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیر جوان آنزان طلای فرنگی جهان را به چنگ آورد
فرنگی کار ایذه ای وزن 50 کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات جهانی فنلاند با شکست تمام حریفان خود روی سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد
فرنگی کار ایذه ای وزن 50 کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات جهانی فنلاند با شکست تمام حریفان خود روی سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

شیر جوان آنزان طلای فرنگی جهان را به چنگ آورد

پویا دادمرز در مسابقات جام جهانی از روز شنبه مسابقات خود را در آوردگاه جهانی تامپره فنلاند آغاز کرد ، وی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد ، دادمرز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ژانگ از چین رفت و در یک دیدار یک‌ طرفه ، با نتیجه پنج بر صفر نماینده چین را از پیش رو برداشت.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل علی‌اف از جمهوری آذربایجان قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 وی را مغلوب کرد تا راهی دیدار نیمه نهایی شود.

دادمرز در ادامه قدرت نمایی خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف بهرا‌م‌اف از ازبکستان رفت، بهرام‌اف که برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمده بود مقابل شیر جوان آنزان با نتیجه 7 بر 5 تن به شکست داد تا پویا دادمرز به عنوان فینالیست رقابت‌های جام جهانی جوانان لقب بگیرد.

اوج هنرنمایی پویا دادمرز در این رقابت‌ها در دیدار نهایی رقم خورد ، شیر جوان آنزان در یک دیدار زیبا و دیدنی با نتیجه 6 بر 0 قابل سورادو از آمریکا به برتری دست یافت تا مدال طلای ارزشمند این رقابت‌ها را برای تیم ملی ایران به ارمغان بیاورد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار