تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۵۰۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«بازی» در خرمشهر!
نمایش آموزنده، شاد و موزیکال «بازی» در خرمشهر به روی صحنه رفته است
نمایش آموزنده، شاد و موزیکال «بازی» در خرمشهر به روی صحنه رفته است.

نمایش شاد و موزیکال «بازی» به نویسندگی سمیه کاظمی و کارگردانی مهدی اولیازاده کاری از گروه تئاتر شهر خرمشهر از هشتم مرداد ماه  در تالار فانوس خرمشهر روی صحنه رفته است و اجرای آن تا 17 ماه هر شب ساعت ۲۱  ادامه خواهد داشت.

در نمایش «بازی» مسعود بغلانی، حسن غابشی، صادق مقدس، مهدی خضیرچی، سجاد اشرفی، محمدمهدی درویشی، امیرمحمدزاده، محسن نعامی، هلیا بساتی، ریحانه اوژن، سمانه اوژن، مریم محمودی، اسما مویسات، زهرا مویسات، سوزان اوژن، نازنین سالی، علی‌رضا رشیداوی و امید رشیدپور به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

هم زمان با اجرای این نمایش، ثبت نام از کودکان و نوجوانان مقطع 9 تا 13 سال برای کلاس‌های آموزش هنرهای نمایشی و نمایش خلاق توسط انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر انجام می شود.

 این کلاس‌های آموزشی در قالب 2 جلسه یک ساعته در هفته برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان برای ثبت نام در ایام اجرای نمایش «بازی» از ساعت 20 به تالار فانوس مراجعه کنند.

نمایش شاد و موزیکال «بازی» توسط گروه تئاتر شهر، انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، کانون بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر تولید و در حال اجرا است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار