تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۵۰۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تغییر مجدد معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند
با حکم جدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود عیدان ترک زاده به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی این سازمان منصوب شد
 با حکم جدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود عیدان ترک زاده به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی این سازمان منصوب شد.

در پی حاشیه هایی که در خصوص انتصاب چند روز پیش محمود زمانی به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند پیش آمد، وی از این سمت برکنار و سرپرست این معاونت یکشنبه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند یکشنبه با حکمی محمود عیدان ترک زاده را به عنوان سرپرست جدید معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند منصوب کرد.

پیش از این محمود زمانی در تاریخ 9 مرداد جاری سرپرست معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای منطقه آزاد اروند منصوب شده بود که این حکم مورد اعتراض شهروندان و برخی مسئولان شهری آبادان و خرمشهر شد.

پیش از این محمدرضا معتمدی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای منطقه آزاد اروند بود که به عنوان مشاور ویژه مدیرعامل در امور سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند نیز فعالیت داشت.

جمعی از نمازگزاران خرمشهر در نمازجمعه هفته گذشته با در دست داشتن نوشته هایی نسبت به انتصاب محمود زمانی در سازمان مطنقه آزاد اروند اعتراض کردند.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت است که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
بهتره فکر پیشرفت باشیم هرکی مسئول میشه باید کارایی اش چک بشه ، کی هست مهم نیست چه کرد و چه میکنه مهمه ، با وجود تحریمها آبادان باید وارد بشه قوی
:
:
:
آخرین اخبار