تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۵۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
تنها یکی از نمایندگان مجلس با موگرینی عکس سلفی گرفت
به غیر از یکی از نمایندگان مجلس، هیچ کدام از نمایندگان با موگرینی عکس سلفی نگرفته و چنین تقاضایی نداشتند
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: به غیر از یکی از نمایندگان مجلس، هیچ کدام از نمایندگان با موگرینی عکس سلفی نگرفته و چنین تقاضایی نداشتند.

تنها یکی از نمایندگان مجلس با موگرینی عکس سلفی گرفت

همایون یوسفی در خصوص حواشی پیش آمده برای گرفتن عکس نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار کرد: در جلسات رسمی تمام دنیا مرسوم است که گروه های حاضر در یک جلسه با هم عکس های مختلفی گرفته و به نوعی یک رسم دیپلماتیک است.

وی افزود: در جلسه تحلیف رئیس جمهور در خانه ملت نیز صدها عکس بین نمایندگان و گروه های حاضر گرفته شد که تماما بدون تقاضا و به صورت اتفاقی توسط عکاسان به ثبت رسید.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عکسی که بسیاری از نمایندگان هم در آن حضور دارند و مباحث بسیاری برای این عکس مطرح شد، نماینده فراکسیون های مختلف مجلس حضور داشتند. آن لحظه طبق عرف دیپلماتیک، موگرینی جلو ایستاده و سایر نمایندگان نیز پشت سر وی ایستاده بودند.

یوسفی بیان کرد: در مراسمی که با حضور موگرینی برگزار شد دوربین های مختلف اقدام به ثبت عکس های متعدد کرده و به غیر از یکی از نمایندگان مجلس، دیگر هیچ کدام از نمایندگان عکس سلفی نگرفت.

وی عنوان کرد: حضور موگرینی در این مراسم با وجود مخالفت های شدید آمریکا محقق شد که می توان آن را یک پیروزی بزرگ دیپلماتیک برای کشور دانست؛ بنابراین نباید موضوع اصلی مراسم تحلیف را که بسیار آبرومندانه برگزار و در سطح دنیا نیز انعکاس خوبی داشت با این موضوعات کوچک مورد بحث قرار دهیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: هم نمایندگان و هم دولت حضور خوب و پررنگی در راستای تشکیل مراسم با عظمت تحلیف داشتند؛ بنابراین نباید چنین مراسم باشکوهی را با مسائل غیر ضروری تحت شعاع قرار دهیم.

در عکس های منتشر شده و برخلاف حواشی ایجاده شده، کاملا روشن است که همایون یوسفی در حال تحویل موبایل به شخص دیگر است غیر از موگرینی است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
1
اقا گند زدید ماست مالی نکنید *حالا یوسفی بد نیست اون نماینده آخری کیه که اون قدر ذوق زده شده که دهنش بسته نمیشه !!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
0
بله در همچين مراسماتي عكس ميگيرند ولي نه با موبايل بلكه با دوربين عكاسان حرفه اي و به صورت دسته جمعي / نميدونم جواب شهدا را چه ميدهيد خوبه باز دختر ترامپ نيومده بود
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
این سلفی گرفتن بود یا خودکشی،بعد اینکه شما چند ساله نماینده هستی که اینطوری راجع به دنیا نظر میدی و اینکه در کشورهای پیشرفته نماینده ها مثل انسان در کنار هم ایستاده و عکاس عکس میگیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
یادگاری سلفی خدایا خودشه منم میخوان
:
:
:
آخرین اخبار