تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۵۱۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2420 تن جو کشاورزان خوزستانی در بورس به فروش رسید
امسال 2هزار و 420 تن جو از کشاورزان استان دریافت شد که همه جو دریافت شده از کشاورزان در بورس به فروش رسید
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت : امسال 2هزار و 420 تن جو از کشاورزان استان دریافت شد که همه جو دریافت شده از کشاورزان در بورس به فروش رسید.

هادی سلامات اظهار کرد : استقبال کشاورزان امسال از عرضه جو در بورس خوب نبود اما 2420 تن جو دریافت شده از کشاورزان در بورس و در قالب نرخ تضمینی به فروش رسید.

وی افزود: عرضه جو در بورس با هماهنگی تالار بورس انجام می‌گیرد و خوشبختانه با هماهنگی انجام‌شده در این زمینه همه جو دریافتی از کشاورزان خوزستانی در بورس به فروش رسید.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: سال گذشته حدود 14 هزار و 700 تن جو از کشاورزان خوزستانی برای عرضه در بورس تحویل گرفتیم اما این میزان امسال به 2 هزار و 420 تن رسید.

سلامات با بیان این‌که متوسط قیمت هر کیلوگرم جو به فروش رفته در بورس 865 تومان است که این مبلغ پس از 48 ساعت از طریق خریدار به حساب کشاورزان واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال نرخ اعلامی خرید تضمینی جو از سوی دولت 10 هزار و 300 ریال است و در صورتی‌که قیمت فروش جو از طریق بورس، با قیمت خرید تضمینی دولت یکسان نباشد، ما‌به‌التفاوت آن توسط دولت به کشاورزان پرداخت می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار