تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۵۱۰۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول:
آتش‌سوزی در مجتمع درمانی آریا دزفول مهار شد
آتش سوزی در مجتمع درمانی آریا با اعزام نیروهای 2 ایستگاه آتشنشانی مهار شد
رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول با اشاره به دریافت گزارش آتش سوزی مجتمع درمانی آریا گفت: آتش سوزی در مجتمع درمانی آریا با اعزام نیروهای 2 ایستگاه آتشنشانی مهار شد.

عبدالحسین معظم‌فر ظهر امروز اظهار کرد: ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در مجتمع درمانی آریا واقع در خیابان روستا نبش خیابان 22 بهمن به سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی دزفول اعلام شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش این حادثه نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی در دزفول برای مهار آتش به محل اعزام شده و در سریع‌ترین زمان ممکنه اطفای حریق انجام شد.

رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول با اشاره به دریافت گزارش آتش‌سوزی مجتمع درمانی آریا گفت: ۲ ایستگاه عملیاتی شماره ۱ و ۲ آتش‌نشانی دزفول برای مهار و اطفا حریق آتش‌سوزی در مجتمع درمانی آریا به محل حادثه اعزام و کار مهار آتش در کوتاه‌ترین زمان انجام و از خسارات تا حد امکان کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه پس از مراجعه به ساختمان متوجه شدیم که واحد درمانی فعالیت خود را آغاز نکرده و خالی از سکنه است که برای کاهش خسارت ناشی از حریق سریعاً نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از نردبان و شکستن شیشه دوجداره به محل وارد و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

معظم فر گفت: علت این حادثه اتصالی برق یک کولر پنجره‌ای بوده که در اتاق مامایی بر اثر نقص و اتصال موجب ایجاد حادثه حریق شد که با دخالت و ورود نیروهای آتش‌نشانی مهار و از گسترش شعله‌های آتش به نقاط دیگر به سرعت از سوی آتش‌نشانان جلوگیری به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار