تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند
حدود 60 نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان روز دوشنبه در اعتراض به دریافت نکردن حقوق چهار ماهه خود در مقابل آب و فاضلاب این شهرستان تجمع کردند
 حدود 60 نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان روز دوشنبه در اعتراض به دریافت نکردن حقوق چهار ماهه خود در مقابل آب و فاضلاب این شهرستان تجمع کردند.

جمعی از کارگران شبکه آب و فضلاب روستایی آبادان با تجمع در مقابل اداره آب و فاضلاب این شهرستان به پرداخت نشدن حقوق و بیمه چهار ماه خود اعتراض کردند.

این کارگران معترض گفتند:مطالبات بیش از یکصد نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان چهار ماه است پرداخت نشده و بارها خواستار این مطالبات شدیم.

آنها اظهار داشتند: در این چهار ماه نیز بیمه ما پرداخت نشده و این درحالی است که در این مدت کارگران مشغول خدمت رسانی به روستائیان بودیم.

این کارگران افزودند : امروز با حضور در دفتر ریاست آب و فاضلاب شهری آبادان خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم.

آنها گفتند : در گرما و سرما، کارگران وظیفه کاری خود را انجام می دهند ولی اکنون با پرداخت نشدن حقوق خود شرمنده خانواده های خود شده ایم.

رئیس شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان در این زمینه گفت: با پیمانکاران مربوطه جلساتی برگزار شد تا حقوق کارگران و همچنین بیمه آنها پرداخت شود.

داود حسینی اظهار کرد: تا پایان ماه جاری بخشی از حقوق معوقه این کارگران پرداخت می شود و بخش باقی مانده معوقات نیز در آینده ای نزدیک به آنها پرداخت می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار