تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر ماهشهر:
بندر ماهشهر ظرفیت‌های بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری دارد
فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بی‌نظیری برای جذب سرمایه‌گذار دارد، گفت: گردش مالی صنایع بندر ماهشهر 7 میلیارد دلار در سال است
فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بی‌نظیری برای جذب سرمایه‌گذار دارد، گفت: گردش مالی صنایع بندر ماهشهر 7 میلیارد دلار در سال است.

منصور قمر عصر امروز در دیدار با سرمایه‌گذارانی از کشور فرانسه اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر ظرفیت‌های فراوان و بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران فراوانی در شهرستان بندر ماهشهر حضور پیدا کرده‌اند و پس از این نیز حضور پیدا می‌کنند و این فرصت بی‌نظیری است که پس از توافق برجام به دست آمده است و باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت بهره‌گیری کرد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بخش عمده جمعیت این شهرستان شاغل در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته هستند و همین موضوع جمعیت بندر ماهشهر را به جمعیتی کاملاً صنعتی تبدیل کرده است.

قمر گردش مالی صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر را رقم بسیار هنگفتی دانست و افزود: گردش مالی صنایع شهرستان بندر ماهشهر معادل 7 میلیارد دلار در سال است که رقم بسیار بالا و هنگفتی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این گردش مالی و همچنین وجود ظرفیت‌های فراوان برای سرمایه‌گذاری باعث شده کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی برای حضور در منطقه و سرمایه‌گذاری اشتیاق و تمایل فراوانی از خود نشان دهند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: همین مسأله باعث شد امروز میزان سرمایه‌گذارانی از کشور فرانسه باشیم که در زمینه راه‌اندازی هایپرمارکت فعالیت می‌کنند و تصمیم دارند از ظرفیت‌های موجود در شهرستان بندر ماهشهر استفاده کرده و اقدام به راه‌اندازی هایپرمارکت در این منطقه کنند.

قمر در پایان اظهار کرد: قرار است این شرکت سرمایه‌گذاری با شهرداری بندر ماهشهر تفاهم‌نامه منعقد کرده و پس از بازدید از سوله محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری و در صورت توافق اقدام به راه‌اندازی هایپرمارکت در این مکان کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار