تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۵۱۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد:
افزایش پژوهشسراهای علمی در استان خوزستان
در امر توسعه اولویت اول آموزش و پرورش استان خوزستان پژوهش و تحقیق است به این صورت که در سال 93 تعداد پژوهشسراهای استان تنها 7 پژوهشسرا بود که در شرایط فعلی 40 پژوهشسرای علمی وجود دارد
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در امر توسعه اولویت اول آموزش و پرورش استان خوزستان پژوهش و تحقیق است به این صورت که در سال 93 تعداد پژوهشسراهای استان تنها 7 پژوهشسرا بود که در شرایط فعلی 40 پژوهشسرای علمی وجود دارد.

محمد تقی زاده در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از آیین آغاز عملیات اجرایی اولین رصدخانه ی خورشیدی دانش آموزی کشور، آزمایشگاه نانو تکنولوژی و همچنین دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: پژوهشسرا غدیر از جمله  پژوهشسراهای ملی و کشوری در استان خوزستان است که رتبه های کشوری فراوانی را به دست آورده است.

وی افزود: در امر توسعه اولویت اول آموزش و پرورش استان خوزستان پژوهش و تحقیق است به این صورت که در سال 93 تعداد پژوهشسراهای استان تنها 7 پژوهشسرا بود که در شرایط فعلی 40 پژوهشسرای علمی وجود دارد به عبارتی در هر شهر یک پژوهشسرا قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: به دلیل اهمیت بحث پژوهش و تحقیق و ایجاد روحیه پژوهشی در دانش آموزان و همچنین برنامه ریزی و مدیریت این امر در آموزش و پرورش استان خوزستان باعث شد تا پژوهشسراها در سراسر استان فعالیت کنند و با وجود کمی ها و کاستی ها به کار خود ادامه دهند.

تقی زاده در پایان عنوان کرد: آموزش و پرورش معتقد به این است که روحیه تحقیق و پژوهش در دانش آموزان باید تقویت شود و تشکر ویژه می کنیم از حمایت های استانداری از آموزش و پرورش و اهتمامی که دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار