تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۵۱۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری خبر داد:
هتل ورزش اهواز از بلاتکلیفی خارج می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، ورزش همگانی را از مهمترین ضروریات یک جامعه برشمرد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، ورزش همگانی را از مهمترین ضروریات یک جامعه برشمرد.

افشین حیدری در شورای روزش استان که روز دوشنبه، 16 مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: ورزش همگانی از مهمترین ضروریات یک جامعه است و مقام معظم رهبری و رییس جمهور نیز به این ورزش تاکید دارند. همچنین یکی از وظایف ذاتی اداره کل ورزش و جوانان نیز توسعه ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: یک نکته مهم این است که هیات ورزش‌های همگانی موفق شد برای اولین سال، عنوان بهترین هیات ورزشااهی همگانی کشور، در سال 95 را به خود اختصاص دهد که این موفقیت جای تقدیر دارد. این مجموعه بسیار خوب و پرتلاش است و این نتیجه یک کار تیمی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و ما نیز طی هفته جاری و طی یک مراسم رسمی، هتل ورزش اهواز را که طی پنج سال بلاتکلیف مانده بود و همچنین استخر آزادی را به تحویل سرمایه‌گذار می‌دهیم تا استان خوزستان به عنوان یک استان پیشرو در بحث واگذاری اماکن به بخش خصوصی گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: به گفته وزیر ورزش، یکی از کسانی که جزو خانواده ورزش کشور است و به عنوان یک همکار در ورزش به وی نگاه می‌کند، دکتر شریعتی، استاندار خوزستان است. از زمانی که او استاندار خوزستان شده، واقعا به بخش‌های مختلف ورزش کمک کرده است و در حالی که ما در گذشته برای اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات مشکل داشتیم، با حضور دکتر شریعتی این مشکل مرتفع شده است.

حیدری بیان کرد: در زمان دکتر شریعتی توانسته‌ایم برگزاری رویدادهای مهم جهانی و بین‌المللی را در استان داشته باشیم. همچنین در نیمه دوم سال 96، شش همایش پیاده‌روی در استان برگزار خواهد شد که این مهم تدبیر و تاکید استاندار خوزستان است.

حیدری در پایان عنوان کرد: با حمایتی که استاندار خوزستان از تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان داشته است، امروز این سه تیم یک فرصت برای جوانان خوزستانی هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار