تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۵۱۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبود آب در مسجدسلیمان با وجود همجواری با دو سد!
اصلاح شبکه‌های آب مسجدسلیمان باید هر چه زودتر صورت بگیرد و مسئولان باید توجه جدی به مساله در این شهرستان داشته باشند
فرماندار مسجدسلیمان گفت: اصلاح شبکه‌های آب مسجدسلیمان باید هر چه زودتر صورت بگیرد و مسئولان باید توجه جدی به مساله در این شهرستان داشته باشند.

علیرضا گروئی با اشاره به این‌که اکثر شبکه‌های آب این شهرستان فرسوده هستند، اظهار کرد: تاکنون بیش از 60 درصد از شبکه‌ها اصلاح شده و در حال حاضر نیز 20 درصد از این شبکه‌ها در حال اصلاح است. همچنین 20 درصد دیگر طی سنوات آینده نوسازی و اصلاح خواهند شد.

وی با بیان این‌که 20 درصد از شبکه‌ آبرسانی در حال اصلاح مربوط به منطقه کلگه است که عملیات احداث آن در روزهای گذشته آغاز شد، افزود: امیدواریم با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات آب را حل کنیم زیرا مشکل کم‌آبی در شهرستان زیاد است.

گروئی تصریح کرد: در بعضی از مناطق آب به صورت جیره‌بندی توزیع می‌شود و ضروری است مسئولان آب و فاضلاب در خصوص اصلاح شبکه‌های آب جدی‌تر باشند.

وی با بیان این‌که با شروع پروژه‌های چند میلیاردی منطقه کلگه انتظار داریم که مشکل کم‌آبی کمتر شود، خاطرنشان کرد: شهرستان مسجدسلیمان دچار کم‌آبی فراوانی است. با توجه به این‌که کارهای زیادی در خصوص رفع این مشکلات انجام دادیم اما تا به حال این مشکلات برطرف نشده زیرا رفع مشکل کم‌آبی نیازمند توجه جدی مدیران آب و فاضلاب است.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: انتظار داریم مدیران آب و فاضلاب توجه جدی به بحث آب مسجدسلیمان کنند. همچنین در تأمین اعتبار که در سطح استان برای بخش آب، فاضلاب و برق در نظر گرفته شده، شهرستان مسجدسلیمان را در اولویت قرار دهند و با توجه به این‌که این شهرستان بین دو سد بزرگ قرار دارد، کمبود آب در مسجدسلیمان فاجعه است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار