تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۱۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکایت پلیس از نماینده ضارب مأمور راهور فرودگاه
سخنگوی ناجا گفت: باید سازوکارهای قانونی برای مقابله با رفتارهای تند و پرخاشگرانه و نامعقولی که با مأموران خدوم ناجا سر می‌زند، ایجاد شود تا دیگربار این گونه رفتارها، مجال تکرار پیدا نکند
سخنگوی ناجا گفت: باید سازوکارهای قانونی برای مقابله با رفتارهای تند و پرخاشگرانه و نامعقولی که با مأموران خدوم ناجا سر می‌زند، ایجاد شود تا دیگربار این گونه رفتارها، مجال تکرار پیدا نکند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا اظهارداشت: رفتار تند و پرخاشگرانه و نامعقولی که در فرودگاه مهرآباد از یک نماینده مجلس در برابر ماموران خدوم ناجا سرزد، نه تنها در شأن نمایندگان برگزیده هیچ ملتی نیست بلکه اساسا در شأن هیچ فردی نخواهد بود و لاجرم باید با سازوکارهای قانونی با آن مقابله گردد تا دیگربار، مجال تکرار پیدا نکند.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: به همین سبب پلیس از آن نماینده، شکایت نموده و رجاء واثق دارد که قوه قضائیه به جهت تاثیر پرشمول آن واکنش سخیف بر افکار عمومی، دراسرع وقت به این مهم رسیدگی کند.

«لازم به ذکر است که صبح روز نهم مرداد یکی از مأموران پلیس راهور تهران بزرگ مورد ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

بر پایه این گزارش یکی از نمایندگان غرب کشور در مجلس، هنگامی که قصد ورود به منطقه ویژه فرودگاه را داشت با ممانعت پلیس راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود. وی که هیچ مدرک شناسایی به همراه نداشت، البته بعد از چند دقیقه وارد منطقه ویژه فرودگاه می‌شود اما پس از ورود به منطقه دوباره بازگشته و مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی را مورد ضرب و شتم خونین قرار می‌دهد؛ بطوری که بینی مأمور پلیس دچار شکستگی می شود.

 رفتار ناصحیح و عجولانه نماینده بیجار بازتاب‌های فراوانی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است تا جایی که خبرنگاران حوزه انتظامی در نشست خبری روز خبرنگار از سردار اشتری فرمانده ناجا درخواست کردند برای احقاق حقوق مأموران پلیس، تدبیری بیندیشد.»
:
:
:
آخرین اخبار