تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۵۱۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر هندیجان:
تعداد موکب‌های اربعین امسال افزایش می‌یابد
ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم و تعداد موکب‌های اربعین امسال افزایش می‌یابد
فرماندار هندیجان ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است باید انجام شود گفت: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم و تعداد موکب‌های اربعین امسال افزایش می‌یابد.

 کوروش مودت امروز در جلسه هماهنگی تشکیل ستاد اربعین شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: اربعین حسینی مردمی بوده و باید مردمی بماند ما مسئولان فقط باید اقداماتی را انجام بدهیم که مردم توانایی انجام آن را نداشته باشند.

وی افزود: اقدامات مسئولان در مورد اربعین حسینی آسفالت کردن جاده هندیجان به امامزاده میر نعمان (ع)، احداث پارکینگ در آن نقطه، فراهم آوردن امکانات بهداشتی و تامین  آب آشامیدنی در منطقه میرنعمان (ع) است.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است، باید انجام شود، بیان کرد: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم همه کمیته‌های ستاد اربعین حسینی مردمی خواهد بود.

مودت عنوان کرد: مردم علاقه‌مند باید در رأس کمیته‌های اربعین حسینی باشند تا بتوانند همکاری جدی جهت برپایی موکب و پذیرایی از زوار داشته باشند، روزبه‌روز اربعین حسینی جهانی‌تر می‌شود.

موکب‌های خوبی برای استقبال از زائران در هندیجان برپا خواهد شد

وی افزود: مردم هندیجان خیر، شریف، پای‌کار بوده مسئولان باید زمینه کار و فعالیت آن‌ها را فراهم کنند هیئت‌امنا موکب شلمچه باید معرفی تا هندیجان یک موکب مستقل داشته باشد.

فرماندار هندیجان بیان کرد: موکب‌های شهرستان هندیجان عبارت‌اند از موکب بزرگ در شلمچه، موکب در امامزاده میرنعمان (ع) مشکلات جاده‌ای امامزاده میر نعمان (ع) باید حل شود ما با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص آسفالت این جاده مکاتبه صورت داده‌ایم.

وی گفت: از دیگر مناطقی که باید موکب برپا کنیم در بین راه استان بوشهر و هندیجان است که عزیزان از آن سمت وارد استان خوزستان و شهرستان بندر هندیجان می‌شوند و ما باید از آن‌ها به بهترین نحو پذیرایی کنیم.

مودت عنوان کرد: می‌توان در کنار پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر، روستای گردشگری دهنو، در سطح شهر هندیجان، خروجی به سمت ماهشهر موکب‌های پذیرایی برای مردم و زائرین عزیز توسط خیرین برپا کرد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
اخه یعنی چی اینهمه.والا هم خیلی شلوغ میشه ک یمقدار شیطنت هایی هست توش هم الودگی بیشتری میشه از چند نظر هم بیمزه بازی هم اینکه بی احترامی میشه هم....
:
:
:
آخرین اخبار