تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال اهواز سه بازیکن جدید جذب کرد + عکس
سه بازیکن جدید به تیم فوتبال استقلال اهواز پیوستند تا در لیگ دسته دو این تیم را همراهی کنند
ارسطو جهانداری مالک باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز با واگذاری موقت امتیاز حضور استقلال اهواز در لیگ دسته دوم به یک اسپانسر از بخش خصوصی موافقت کرد.

پس از این موافقت محمد مجد به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز انتخاب شد.

همچنین پس از انتخاب مدیرعامل، سرمربی جدید استقلال اهواز نیز پس از بررسی گزینه‌های مطرح شده در جلسه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

بر این اساس ناصر شیردل بازیکن اسبق فوتبال ایران پس از جلسه‌ای با محمد مجد مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز به‌عنوان سرمربی جدید تیم آبی‌پوش دیار کارون منصوب شد.

با این انتخاب شیردل هدایت تیم استقلال اهواز را در فصل آینده مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران را بر عهده‌ دارد.

ناصر شیردل در دهه 80 شمسی بازیکن استقلال اهواز در لیگ برتر بود و مدتی هم به‌عنوان مربی در این تیم فعالیت داشت.

همچنین احمد خدریان بازیکن اسبق باشگاه استقلال اهواز از سوی محمد مجد مدیرعامل این باشگاه به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شد.

احمد خدریان در دهه 70 به‌عنوان مدافع در تیم استقلال اهواز توپ می‌زد و در سال‌های گذشته هم سابقه فعالیت به‌عنوان سرپرست را در این تیم داشته است.

تیم استقلال اهواز که برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم آماده می‌شود، با سه بازیکن جدید به توافق رسید و با آنها قرارداد بست تا در رقابت‌های فصل 96-97 برای این تیم به میدان بروند.

یکی از این سه بازیکن جدید استقلال اهواز احمد بوعذار مهاجم نیروی زمینی تهران است که برای حضور در فصل جدید به تیم محبوب استقلال خوزستان ملحق شد.

 امین هاشمی، مدافع فولادنوین اهواز یکی دیگر از بازیکنان جدید آبی‌پوشانی اهوازی است که با این تیم به توافق رسید و قرارداد همکاری امضا کرد.

همچنین کیانوش اقبالی بازیکن سابق تیم امیدهای ذوب‌آهن اصفهان نفراتی به استقلال اهواز پیوست تا این تیم محبوب را در رقابت‌های لیگ همراهی کند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار