تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۵۱۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته دولت
۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی خوزستان افتتاح می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی در ۹ محور استان افتتاح می‌شود
مسعود مصدقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 10 مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مختلف در سراسر استان خوزستان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع‌های رفاهی در 9 محور خوزستان هستند، افزود: این مجتمع ها در محورهای اهواز- اندیمشک، اهواز- آبادان، شوشتر- گتوند، آبژدان-قلعه خواجه و لالی، امیدیه- ماهشهر، ماهشهر- رامشیر، بهبهان- گچساران، بستان- چذابه و محور کمربندی اهواز در فازهای اول یا دوم آماده بهره برداری هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: احداث مجتمع های خدماتی رفاهی گامی مؤثر در کاهش خستگی رانندگان و به تبع آن کاهش حوادث رانندگی را در پی دارد.

وی ادامه داد: برای ساخت این مجتمع ها بیش از 149 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است که برخی در فاز اول (شامل: جایگاه سوخت، فروشگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ) و برخی نیز علاوه بر فاز اول در فاز دوم (شامل رستوران، اقامتگاه، خدمات خودرویی و...) و همچنین تعداد دیگری نیز همزمان در هر دو فاز آماده بهره‌برداری هستند.

مصدقی خاطرنشان ساخت: با راه اندازی این مجتمع ها برای حدود 115 نفر به طور مستقیم توسط بخش خصوصی اشتغال زایی مشغول به کار می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار