تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار نیروی انتظامی دزفول به تورهای گردشگری فاقد مجوز
فرمانده انتظامی دزفول نسبت به برگزاری تورهای گردشگری فاقد مجوزهای قانونی در رودخانه دز و سایر مناطق گردشگری این شهرستان هشدار داد
فرمانده انتظامی دزفول نسبت به برگزاری تورهای گردشگری فاقد مجوزهای قانونی در رودخانه دز و سایر مناطق گردشگری این شهرستان هشدار داد.

سرهنگ علی الهامی روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان افزود:نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد تورهای گردشگری فاقد مجوز با برگزاری اردوی تفریحی به بهانه گردشگری در نقاط حادثه خیز ،‌جان مردم را به خطر اندازند.

وی اظهار داشت:تورهای گردشگری که در نقاط حادثه خیز رودخانه دز برگزار می شود همگی فاقد مجوز بوده و نیروی انتظامی از برگزاری آنها جلوگیری کرده است.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه این نیرو تاکنون مانع اجرای چند تور گردشگری فاقد مجوز در رودخانه دز و سایر مناطق دزفول شده و با متولیان آنها برخورد کرده است بیان داشت: حادثه اخیر چال کندی که تاکنون به مرگ چهار نفر منجر شده و از سرنوشت یک گردشگر دیگر همچنان خبری نیست نمونه ای از برگزاری تور گردشگری فاقد مجوز بوده که حادثه تلخی را رقم زد.

وی با بیان اینکه مناطق تفریحی و گردشگری دزفول از جمله رودخانه دز برای افراد هنجار شکن نا امن است بیان داشت:تورهای گردشگری فاقد مجوز که زیر نظر سازمان گردشگری فعالیت نمی کنند ، مورد تائید نیروی انتظامی نبوده لذا گردشگران باید دقت کنند تا با چنین تورهایی همراه نشوند.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه متاسفانه در زمینه گردشگری عده ای فقط به دنبال سودجویی هستند و توجه به رعایت نکات ایمنی و سلامت گردشگران نمی کنند بیان داشت: مناطق گردشگری دزفول از جمله نقاطی از رودخانه دز که ایمن بوده و حادثه خیز نمی باشند برای سفرهای گردشگری مناسب و مورد تائید بوده و ماموران انتظامی با حضور در این مناطق امنیت و آرامش گردشگران را تامین می کنند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه این نیرو مخالف شادی و نشاط نیست تاکید کرد: سختگیری نیروی انتظامی صرفا برای جلوگیری از تکرار حوادثی چون حادثه دلخراش چال کندی بوده تا جان گردشگران به خطر نیافتد.

وی همچنین از اعلام آمادگی نیروی انتظامی دزفول برای آموزش متولیان تورهای گردشگری مجاز خبر داد و گفت:این آموزش ها شامل معرفی نقاط گردشگری ایمن و جلوگیری از بروز حوادث برای گردشگران است.

سرهنگ الهامی همچنین در این نشست خبری بر نصب دوربین مدار بسته از سوی کسبه ، مجتمع های مسکونی و تجاری تاکید کرد و بیان داشت:نصب دوربین در این اماکن نقش مهمی در شناسایی مجرمان و سارقان و حتی جلوگیری و پیشگیری از وقوع سرقت و سایر تخلفات دارد که انتظار می رود شهروندان در این راستا نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی رویکرد نیروی انتظامی را پیشگیری از جرم برشمرد و گفت:تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه با نیروی انتظامی نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در جامعه دارد که این تعامل با انتقال صحیح و دقیق اخبار نیروی انتظامی رو به افزایش است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
ایکاش نیروی انتظامی از هر راهی که میتونن کمک کنند که این استان توسعه پیدا کنه و پارک آبی مناسب و فعالیت های تفریحی این قدر داشته باشه که خودبخود اینطور چیزها پیش نیاد چون همه این مسائل اگه ریشه یابی بشه ریشه در ضعف ها و نواقص داره و بس .پس این عزیزان همونطور که با متخلفین و هنجار شکن ها برخورد میکنن باید از اونطرف فضا رو هم برای گردشگری و توسعه باز کنند .به امید خدا
:
:
:
آخرین اخبار