تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۵۱۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خادمی در تذکر شفاهی:
رئیس جمهور در دولت دوازدهم مشکلات خوزستان را در اولویت قرار دهد
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به حمایت مردم این منطقه از دولت دوازدهم و مشکلات عدیده از رییس جمهور درخواست کرد تا در دولت جدید این مشکلات را در اولویت قرار دهد.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به حمایت مردم این منطقه از دولت دوازدهم و مشکلات عدیده از رییس جمهور درخواست کرد تا در دولت جدید این مشکلات را در اولویت قرار دهد.

هدایت‌الله خادمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 18 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تکمیل محور ایذه که توسط پیمانکاران در حال احداث است و بسیار کند و به نوعی رها شده پیش می‌رود، به همراه دیگر راه‌های مواصلاتی ایذه در دستور قرار گیرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نیرو و استاندار خوزستان به جهت تأمین آب این منطقه تشکر کرد و افزود: رئیس بانک مرکزی باید فاینانس آب را تأمین کند. همچنین وزیر نیرو پل‌های این منطقه را برای جلوگیری از سیلاب و نابودی اراضی کشاورزی تکمیل و اصلاح کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت برگزاری مطلوب مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: خوزستان در انتخابات با وجود مشکلات بی‌آبی، بی برقی، ریزگردها، خشکی تالاب شادگان و هورالعظیم شعار "خوزستان هوا ندارد اما ما هوای شما را داریم" سر دادند لذا انتظار می‌رفت در لیست کابینه جدید از متخصصان این منطقه نیز استفاده می شد؛ در خوزستان 5 میلیونی نیز جوان 30 ساله می‌توان پیدا کرد همان گونه که انتظار می رفت پروفسور قبادیان در لیست کابینه جا داشته باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
آفرین به آقای خادمی
چه صحبت های خوبی کردند ایشون .ایکاش همه نمایندگان با همدیگه همراه و متحد بتونن این استان رو به جلو ببرند و دین شون رو به مردم اینجا ادا کنند
خوزستان باید مرکز توسعه کشور بشه و باشه و حقش خیلی بهتر از اینهاست
از همه نظر محروم شده ولی نباید محروم بمونه و این همت همه رو میطلبه
درورد بر ایشان و بقیه نگاه کنن یاد بگیرن ایکاش
:
:
:
آخرین اخبار