تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۵۱۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش؛
خلبانان هواپیمای اف5 نیروی‌هوایی ارتش فارغ‌التحصیل شدند
جمعی از خلبانان هواپیمای اف 5 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی دزفول فارغ التحصیل شدند
جمعی از خلبانان هواپیمای اف 5 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی دزفول فارغ التحصیل شدند.

در این مراسم فارغ التحصیلی حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طی سخنانی پیوستن به جمع تیزپروازان نیروی هوایی ارتش را به خلبانان حوان تبریک گفت.

وی افزود: آسمان ایران اسلامی امانتی در دست پرتوان شما خلبانان عزیز است و قطعا شما با الگوگیری از پیشکسوتان و شهدای گرانقدر این نیرو، از هیچ تلاشی در راستای حفظ امنیت و پاسداری از آن دریغ نخواهید کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: خلبانی یک شغل نیست، خلبانی عشق است. خلبان باید عاشق وطنش باشد تا بتواند به بهترین نحو در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی در پایان با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ خاطرنشان کرد: حب خداوند برای بندگانش در گرو رضایت ذات اقدس الهی است که مدنظر قرار دادن این آیه می تواند یکی از راه های رسیدن به این مهم باشد.

در ابتدای مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان سید حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه وحدتی دزفول گزارشی در خصوص دوره های آموزشی خلبانان ارئه کرد و گفت: این دوره به پاس خدمات ارزشمند استاد خلبان بازنشسته محمدرحیمی پیشکسوت دوران دفاع مقدس به نام دوره ی استاد رحیمی نام گذاری شده است.

در پایان این مراسم، سردوشی و نشان خلبانی به خلبانان اهداء شد.

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار