تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجتماعی دادگستری خوزستان:
بسیاری از تقاضاهای طلاق قابل برگشت هستند
بسیاری از تصمیم های طلاق، قابل برگشت هستند و این جزو وظایف مشاوران خانواده است که با ارائه مشاوره صحیح و آموزش به زوجین، از گسستن پیوند‌ها جلوگیری کنند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: بسیاری از تصمیم های طلاق، قابل برگشت هستند و این جزو وظایف مشاوران خانواده است که با ارائه مشاوره صحیح و آموزش به زوجین، از گسستن پیوند‌ها جلوگیری کنند.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست هماهنگی و جلب مشارکت در نهادینه سازی آموزش‌های پیش از ازدواج در استان که با حضور کارشناسان استانداری، مرکز جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد بیان کرد: هرکدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید به سیاست‌های ابلاغ شده عمل کنیم چرا که این سیاست‌ها بر اساس مطالعات و برنامه‌ریزی‌ تدوین شده است و با انجام صحیح آن به طور قطع ، نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه همه دستگاه‌های استان باید همکاری کنند و به کاهش آمار نگران کننده طلاق کمک کنند.

امانت بهبهانی بدون اشاره به میزان طلاق در استان خوزستان به خصوص کلانشهر اهواز گفت: برای رسیدن به این منظور (اقدام برای کاهش طلاق) ابتدا باید آمارها شفاف‌سازی شود.

وی یادآور شد: مردم استان خوزستان مردمی محروم، نجیب و ولایتمدار هستند که شایستگی وضعیتی بهتر از این را دارند و باید هرچه در توان داریم برای پیشرفت این استان به کار بگیریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری خوزستان با استناد به احادیث رسیده از ائمه هدی (ع) در زمینه محبت زوجین به هم گفت: اگر خداوند دل‌ها را باز کند لحظه به لحظه به عشق زوجین نسبت به هم افزوده می‌شود.

در ادامه این نشست مسائل مربوط به برگزاری دوره‌های مشترک معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مرکز جهاد دانشگاهی استان خوزستان در خصوص آموزش‌های پیش از ازدواج، بررسی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار