تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۵۱۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
6 سارق موتورسیکلت در آبادان دستگیر شدند
6 سارق حرفه ای که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت موتور سیکلت ها می کردند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: 6 سارق حرفه ای که با تشکیل یک باند اقدام به سرقت موتور سیکلت ها می کردند دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:چندی پیش با توجه به افزایش پرونده های سرقت موتور سیکلت در سطح شهر آبادان دستگیری آنها در دستور کار تیم ویژه ای قرار گرفت تا برای پایان دادن به این سرقت ها وارد عمل شوند.

وی اظهار داشت:ماموران کلانتری 15 کارون در گام نخست تحقیقات در محل های سرقت ها در برابر داروخانه های شبانه روزی صورت گرفته بود اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:تیم پلیسی در بررسی فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته موفق شدند 6 سارق جوان را شناسایی کنند و همین سرنخ کافی بود تا تجسس های ویژه برای دستگیری این سارقان حرفه ای آغاز شود.

سرهنگ تقی زاده گفت:تجسس های اطلاعاتی ماموران ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه 6 سارق حرفه ای به دست آمد و تیم های پلیسی در 3 عملیات همزمان موفق به دستگیری عاملان این سرقت ها شدند.

وی افزود:در بررسی مخفیگاه دزدان هفت موتور سیکلت سرقتی به دست آمد و متهمان که همگی 20 ساله هستند برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار