تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۵۱۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشست ستاد هفته بزرگداشت دفاع مقدس؛
کمیته‌های شش‌گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خوزستان تعیین شد
معاون سیاسی ـ اجتماعی استانداری خوزستان بر حضور مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جلسات هماهنگی این ستاد تأکید کرد
معاون سیاسی ـ اجتماعی استانداری خوزستان بر حضور مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جلسات هماهنگی این ستاد تأکید کرد.

حسین‌علی حسین‌زاده  در نشست ستاد هفته بزرگداشت دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه همه آنچه امروز داریم از دفاع مقدس است، اظهار کرد: انتظارم این است که مسئولان کمیته‌های تعیین شده شخصاً در این نشست حضور داشته باشند. از این رو این جلسه را به عنوان پیش درآمد جلسه اصلی قرار می‌دهیم و نخستین نشست ستاد هفته دفاع مقدس هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان با توجه به کمیته‌ها و برنامه‌های مشخص شده در این جلسه شرکت کنند. در ارتباط با حمیدیه و آبادان نیز باید جلسات کوچک‌تری به طور مستقل تشکیل شود تا این برنامه‌ها در این جلسه که موضوع اصلی آن برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، مغفول نماند.

حسین‌زاده افزود: همچنین نیاز است یک ارزیابی از برنامه‌های سال گذشته خود داشته باشیم تا بتوانیم در کارهای آینده نوآوری کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: بحمدالله کارهای خوبی از سوی بنیاد حفظ آثار استان آغاز شده از جمله ساخت باغ موزه دفاع مقدس که در حال انجام است؛ ما هم موظف هستیم که به این کار کمک کنیم.

در این نشست کمیته‌های شش‌گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شرح زیر اعلام شد: کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه استان، کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کمیته اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیمای مرکز خوزستان، کمیته بانوان با مسئولیت اداره امور بانوان و خانواده استانداری و کمیته پشتیبانی با مسئولیت اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار