تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان 27 مرداد برگزار می شود
آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان روز جمعه 27 مردادماه جاری در شوش برگزار می شود
رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش گفت:آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان روز جمعه 27 مردادماه جاری در شوش برگزار می شود.

رقیه محمودی اظهار داشت:2 هزار و 100 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی کارخانه قند شمال خوزستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 400 نفر زن می باشند.

وی افزود: 110 نفر از این افراد بر اساس نمره آزمون جذب می شوند ضمن اینکه اولویت استخدام در این کارخانه با نیروهای بومی است و شرط سنی نیز برای داوطلبان حذف شده است.

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شوش در ادامه با تائید وضعیت نامطلوب اشتغال در این شهرستان و اینکه تاکنون آمار دقیقی از تعداد افراد بیکار در شوش جمع آوری نشده است گفت:
طبق برنامه ریزی صورت گرفته فرصت های اندک شغلی کارخانه ها و شرکت های منطقه حق نیروهای بومی است و این اداره اجازه جذب و بکارگیری نیروهای غیر بومی در شرکت های منطقه را نمی دهد.

محمودی پیگیری مطالبات جامعه کارگری به ویژه کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ،حمایت از کارگران و کمک به ایجاد اشتغال را اولویت نخست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش برشمرد.

وی یکی از مشکلات نیروهای جوان جویای کار تحصیل کرده را نداشتن مهارت شغلی عنوان کرد و بر ضرورت فراگیری مهارت با شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای تاکید کرد.
کارخانه قند شمال خوزستان آخرین مراحل پیش راه اندازی را طی می کند و بزودی وارد مدار تولید شکر می شود.

کارخانه قند شمال خوزستان در شوش بیش از 10 سال است که تعطیل شده است.

پیش بینی شده با راه اندازی کامل این کارخانه 400 نفر به صورت مستقیم مشغول بکار شوند.

انتشار خبر بازسازی و راه اندازی مجدد کارخانه قند شمال خوزستان پس از بیش از یک دهه تعطیلی موجب خوشحالی کشاورزان چغندرکار و نیز جوانان بیکار شهرستان شوش شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار