تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالن تیراندازی شهید عادل سعید دزفول به بهره‌برداری رسید
سالن تیراندازی شهید عادل سعد تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان دزفول افتتاح شد
سالن تیراندازی شهید عادل سعد تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان دزفول افتتاح شد.

با حضور مسئولان خوزستان و شهرستان دزفول سالن تیراندازی 10 خط شهید عادل سعد در شهرستان دزفول افتتاح و راه اندازی شد.

این سالن از سوی تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در دزفول راه‌اندازی شد ولی عموم مردم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) درباره راه‌اندازی سالن تیراندازی شهید عادل سعد اظهار داشت: این سالن با همکاری و مشاوره‌های کارشناسی و تخصصی هیئت‌های تیراندازی خوزستان و دزفول و زیر نظر ناحیه مقاومت دزفول و تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان احداث شد.

وی افزود: سالن تیراندازی شهید عادل سعد با 8 خط مکانیکی و 2 دو خط الکتریکی همچنین در دو بخش آقایان و بانوان کار خود را شروع کرد.

ایمان ممبینی تصریح کرد: هدف از راه اندازی این سالن افزایش تعداد سالن‌های تیراندازی در استان خوزستان و شهرستان دزفول است که علاوه بر شناسایی و کشف استعدادهای این رشته اغلب در سنین پایه، هدف اصلی توسعه ورزش تیراندازی به عنوان یک رشته کاربردی، پر طرفدار و پر مدال بوده است.

وی اضافه کرد: استفاده از این سالن تیراندازی شهید عادل سعد دزفول برای عموم شهروندان و مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) علاقه‌مندان به رشته تیراندازی آزاد است.

در همین ارتباط سید سالار محمدنیا، رئیس هیئت تیراندازی خوزستان نیز اظهار داشت: سالن شهید عادل سعد دزفول دومین سالن رشته تیراندازی است که در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: برای راه‌اندازی سالن تیراندازی شهید عادل سعد دزفول، تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان خیلی تلاش کرد و این سالن به بهره‌برداری رسید.

سید ابراهیم حسینی‌گهر، مسئول روابط‌عمومی هیئت تیراندازی خوزستان نیز در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: در سالن تیراندازی شهید عادل سعد دزفول 10 خط راه‌اندازی شد که 8 خط آن معمولی و 2 خط آن کاملا دیجیتال است.

وی افزود: این سالن یکی از مجهزترین سالن‌های تیراندازی در خوزستان است که به همت تربیت بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برای استفاده عموم در دزفول راه‌اندازی شد.

مسئول روابط‌عمومی هیئت تیراندازی خوزستان اظهارامیدواری کرد که با راه‌اندازی سالن تیراندازی شهید عادل سعد دزفول علاقه‌مندان به این رشته در استان بیشتر فعالیت می‌کنند و استعدادهای آنان نیز شکوفاتر می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار