تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۵۱۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنسرت علی‌رضا قربانی در تالار آفتاب اهواز
كنسرت علی‌رضا قربانی، خواننده صاحب نام موسيقی سنتی ايران، به مدت دو شب در تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود
كنسرت علی‌رضا قربانی، خواننده صاحب نام موسيقی سنتی ايران، به مدت دو شب در تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود.

اين كنسرت امشب و فردا شب (۱۹ و ۲۰ مرداد ۹۶) در یک سانس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود و قربانی را در اين كنسرت هنرمندانی چون سامان صمیمی ( آهنگساز و نوازنده کمانچه)، میلاد محمدی (تار)، پویا سرایی (سنتور)، نیلوفر محبی (ویلن)، پریسا پیرزاده (ویولا)، ماکان خوی‌نژاد (ویلنسل)، فرشید پاتینیان (کنترباس) و زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای)  در قالب گروه اشتیاق همراهی می‌كنند.

قربانی قرار است در  کنسرت اهواز خود ۱۰  قطعه به نام‌های "خرقه رقصان"، "جام صبوحی"، "مستانه می‌گریزی"، "فروغ"، "میخانه درافتاده"، "شهره شهر"، "سجده عقل"، "بی‌قرار"، "بیداد" و "عاشقانه" را اجرا کند.

وی و گروهش در این اجرا همچنین 2 قطعه به نام‌های "تا بیکران" و "رنگارنگ" را به صورت بی‌کلام خواهند نواخت.

این کنسرت توسط شرکت فرهنگی و هنری "ترنج موزیک" به مدیریت دینارونی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهيه بليت کنسرت و انتخاب صندلی خود به وب سایت www.belitconcert.ir مراجعه کنند.

علی‌رضا قربانی در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او تاکنون در بسیاری از فستیوال‌های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته‌است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته است. قربانی از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است. اجرای تیتراژ سریال مناسبتی "شب دهم" در اوایل دهه ۸۰ از ماندگارترین آثار این خواننده است. وی همچنین اجرای تیتراژ سریال‌های ماندگاری چون "مدار صفر درجه" و " کیمیا" را نیز در پرونده کاری خود دارا است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار