تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۵۱۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته دولت
ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود
همزمان با هفته دولت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود
رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز گفت: همزمان با هفته دولت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی اظهار داشت: ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط هنرمندان کشور عزیزمان ساخته شد.

وی افزود: ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط هنرمندان ایرانی در اصفهان ساخته شد و پس از انجام مراحل ساخت به اهواز انتقال یافت.

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در ادامه عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی به زودی نصب خواهد شد و در مراسم باشکوهی همزمان با هفته دولت رونمایی می‌شود.

وی در ادامه به برخی از ویژگی‌های ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی اشاره کرد و ادامه داد: این ضریح نورانی توسط فرزند همان فردی که ضریح فعلی را ساخت با ظرافت و زیبایی خاصی ساخته شد.

پورحمیدی خاطرنشان کرد: برای ساخت ضریح جدید حرم علی‌بن مهزیار اهوازی از فلزات مختلف استفاده شده و مقداری طلا نیز برای ساخت آن به کار رفته است.

وی در ادامه به بیان برخی از برنامه‌های حرم علی‌بن مهزیار اهوازی پرداخت و بیان کرد: هر هفته صبح جمعه با حضور عاشقان و ارادتمندان ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(ع) دعای روح‌بخش ندبه در این مکان زمزمه می‌شود.

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز در ادامه یادآور شد: همچنین هر هفته دعای ملکوتی کمیل با حضور زائران و مجاوران حرم علی‌بن مهزیار اهوازی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت خادمان حرم و بارگاه نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به استان خوزستان سفر کرده بودند در این بقعه متبرکه حضور یافتند.

پورحمیدی اضافه کرد: در این برنامه معنوی خادمان حرم نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به همراه خادمان حرم علی‌بن مهزیاری اهوازی این  بقعه متبرکه را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار