تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۱۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خارج کردن توده ۵ کیلوگرمی از شکم بیمار ماهشهری
معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر از خارج کردن توده تخمدانی به وزن پنج کیلوگرم از شکم بیماری در این شهرستان خبر داد
خوزنیوز: دکتر شنبدی معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر از خارج کردن توده تخمدانی به وزن پنج کیلوگرم از شکم بیماری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر؛ دکتر شنبدی گفت: این توده از شکم خانم 27 ساله‌ طی یک عمل موفقیت‌آمیز در بیمارستان حاجیه خانم نرگس معرفی ماهشهر خارج شد.

وی افزود: این بیمار 27 ساله با علائم درد و بزرگی شکم، پربودن معده، مشکلات اجابت مزاج و علائم فشارخون به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان پس از انجام معاینات اولیه و سی‌ تی اسکن، وجود توده بزرگ در شکم را تشخیص دادند و ضمن بررسی های تخصصی و انجام آزمایش‌های مختلف جهت تشخیص بدخیم بودن توده، بیمار را جهت انجام عمل جراحی و اقدامات درمانی به اتاق عمل منتقل کردند.

شنبدی بیان کرد: این توده که تمام فضای شکم و لگن بیمار را احاطه کرده بود، طی عمل جراحی  2 ساعته بطور کامل از شکم بیمار خارج شد و هم اکنون حال عمومی بیمار رضایت بخش بوده و در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارد
:
:
:
آخرین اخبار