تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۱۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معدوم‌سازی 6000 جام قلیان توسط مرکز بهداشت غرب اهواز
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از معدوم سازی 6000 جام قلیان خبر داد
خوزنیوز: مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از معدوم سازی 6000 جام قلیان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ارتقای همکاری بین بخشی و همچنین اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و بمنظور کاهش مصرف قلیان و فرهنگ سازی در این زمینه در محل پارک ملت منطقه کیانپارس برگزار گردید.

به گزارش خوزنیوز؛ شریفی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت دستگاه های اجرایی و قضایی مرتبط با جمع آوری قلیان و برخورد با عرضه کنندگان غیر مجاز به تشریح مضرات ناشی از مصرف قلیان و دخانیات دیگر پرداخت و با تأکید بر حفظ و ارتقاء سطح سلامت و آگاهی جامعه، خواستار فعالیت بیشتر صدا و سیما، اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی در خصوص مقوله دخانیات شد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: فرهنگ سازی جهت حذف دخانیات در جامعه، جز با کارگروهی، همفکری و تلاش همه جانبه و افزایش همکاری بین بخشی میسر نمی گردد.

در پایان این مراسم دکتر خون میرزایی فرماندار اهواز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، با اشاره به مشکلات ناشی از عرضه قلیان در سطح شهر گفت: موضوع جمع آوری و برخورد با عرضه کنندگان قلیان در شورای سلامت مطرح شد و در دستور کار همه ارگانهای مرتبط با این موضوع قرار گرفته است. همچنین این مجموعه تمام تلاش خود را در راستای تشکیل کارگروههای ویژه در این خصوص بکار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این مراسم کمپین "نه گفتن به دخانیات" با حضور جمع کثیری از جوانان تشکیل شد و مدعوین با عقد امضای خود بر جواب نه در مقابل دعوت به مصرف دخانیات تأکید کردند.
:
:
:
آخرین اخبار