تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۵۱۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
اهمیت نقش بانک شهر در کسب درآمدهای پایدار
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشدرآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، بانک شهر را حامی مدیریت شهری دانست بر نقش تاثیر گذار آن در کسب درآمدهای پایدار تاکید کرد.
 حمیدرضا فولادگر در خصوص همکاری بانک شهر در به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه های نیمه تمامدر شهرها گفت: بانک شهر طی چند سال فعالیت خود توانست به سرعت توسعه پیداکرده و برشرایط اقتصادی شهرها تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید براینکه بانک‌ها می‌توانند در شرایط مختلف اقتصادی بااعطای تسهیلات به فعالان صنایع ، اقتصاد کشور را از ورطه ورشکستگی و نابسامانی نجات دهند، اظهار کرد: بانک شهر طی فعالیت چند ساله خود همواره به عنوان بانکی در کنار مردم و مسئولان آماده خدمتگزاری درحدتوان خود بوده است.

فولادگر با اشاره به همکاری این بانک در تامین مالی پروژه‌های عمرانی استان اصفهان افزود: در حال حاضر در شهرهای بزرگ دنیا روش‌های متفاوتی برای تامین پروژه‌ها وجود دارد که یکی از آنها ارائه تسهیلات ازسوی بانک‌ها به شهرداری‌هاست، که بانک شهر در این زمینه پویا بوده وبرخی از پروژه های مهم شهری  و عمرانی استان را حمایت کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش درآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، گفت: باید با استفاده ازظرفیت این درآمدها برای بهبود بیش از پیش شهرها استفاده کرد.

فولادگر تصریح کرد: حمایت‌های بانک شهر از شهرداری‌ها طی چند سالاخیر بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده از گذشته را به سرانجام رساند.

وی در ادامه پیشرفت‌های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک و قرارگرفتن این بانک در میان بانک‌های برتر کشور را بسیار مثبت و قابل قدردانی ارزیابی کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:  امروز بانکداریسنتی پاسخگوی نیاز شهروندان به ویژه نسل جوان نیست و باید نوآوریدر خدمات همواره در دستور کار مدیران بانکی قرار


:
:
:
آخرین اخبار