تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۵۱۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
مشکل گروه ملی فولاد ایران با تزریق پول حل نمی‌شود
مسئله شرکت گروه ملی فولاد پیچیدگی‌های خاصی دارد و بنده نیز جلسه‌ای را یک شنبه هفته آینده با مدیران بانک ملی ایران به طور مفصل دارم تا به طور اساسی و زیر ساختی به بررسی مسئله پرداخته شود
استاندار خوزستان گفت: مسئله شرکت گروه ملی فولاد پیچیدگی‌های خاصی دارد و بنده نیز جلسه‌ای را یک شنبه هفته آینده با مدیران بانک ملی ایران به طور مفصل دارم تا به طور اساسی و زیر ساختی به بررسی مسئله پرداخته شود.

غلامرضا شریعتی با اشاره به وضعیت کارگران گروه ملی فولاد ایران اظهار داشت: قرار بود 150 میلیارد تومان به بانک ملی واگذار شود که تا کنون 50  میلیارد تومان از ملبغ یاد شده به بانک داده شد که این میزان نیز در حال طی کردن مراحل اداری است.

وی افزود: مسئله شرکت گروه ملی فولاد پیچیدگی‌های خاصی دارد و بنده نیز جلسه‌ای را یک شنبه هفته آینده با مدیران بانک ملی ایران به طور مفصل دارم تا به طور اساسی و زیر ساختی به بررسی مسئله پرداخته شود.

استاندار خوزستان گفت: با تزریق پول مسئله این شرکت قابل حل نیست البته دیروز تماس‌هایی با مدیران بانک ملی ایران داشتم و توانستم آن‌ها را قانع کنم که دستور پرداخت یک ماه حقوق پرسنل گروه ملی را صادر کنند  اما حل این مسئله باید به صورت اساسی پیگیری و حل شود.

کارگران گروه ملی فولاد ایران از بهمن‌ماه سال گذشته با تجمع مقابل استانداری خوزستان خواستار احیای حقوق خود شدند که با پیگیری‌های استاندار خوزستان بخش اندکی از مطالبات کارگرانقبل از عید نوروز پرداخت شد اما با واگذار شدن شرکت گروه ملی فولاد ایران به بانک ملی پرسنل این شرکت بیش از سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌‌اند و همین علت سبب شد که برای دریافت مطالبات خود مقابل بانک ملی در خیابان آزادگان اهواز تجمع کنند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
خوب مسءلش چیه بگن که همه بدونن .کارگرای بدبخت تکلیف خودشون رو بدونن .. چرا پنهان کاری میکنن رو راست باشن و حقیقت روبگن. چرا فقط حق خوری میکنن بانک چه دلیلی داره که حقوقها روپرداخت نمیکنه
:
:
:
آخرین اخبار