تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۵۱۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
مسؤولان آبادان مشکلات پارک بانوان را پیگیری کنند
امام جمعه آبادان گفت: انتظار داشتیم که رئیس جمهوری برای کابینه جدید خود از افراد توانمند استان خوزستان برای وزارت‌خانه‌های کلیدی استفاده کند، چرا که مردم استان هوای رئیس جمهور را در انتخابات داشتند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار کرد: روز ورود آزادگان به میهن اسلامی از زیباترین لحظات و تجلی پیروزی ایران بر دشمن بعثی به حساب می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه آزادگان از نظر مقام معظم رهبری ذخیره الهی و ثروت عظیم هستند، افزود: استقامت آزادگان و خانواده آنها باعث آبرو بخشیدن به اسلام شد.
 
امام جمعه آبادان گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه در مقابل رژیم صهیونیستی، به عنوان نماد غیرت و مردانگی برای مسلمانان است.
 
وی افزود: هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا پیروزی بر ملت ایران بود و آنها به دنبال چیره شدن بر ایران، پس از حمله به لبنان، سپس سوریه و سپس عراق بودند.
 
ابراهیمی پور به اشاره به عکس گرفتن برخی از نمایندگان با موگرینی در روز تحلیف رئیس جمهوری، اظهار کرد: عکس سلفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برخی از مهمان‌های مراسم تحلیف رئیس جمهوری و انتشار آن در فضای مجازی، نگرانی‌هایی را به وجود آورد.
 
وی متذکر شد: انتظار داشتیم که رئیس جمهوری برای کابینه جدید خود از افراد توانمند استان خوزستان برای وزارت‌خانه‌های کلیدی استفاده کند، چرا که مردم استان هوای رئیس جمهور را در انتخابات داشتند.

امام جمعه آبادان گفت: فرماندار ویژه آبادان و همچنین شهردار شهرستان مشکلات پارک پانوان را که برای احداث آن میلیاردی هزینه شده بود را پیگیری کنند.

وی در پایان افزود: اگر کار کارشناسی برای احداث این پارک بانوان صورت نگرفته بود، پس چگونه برای آن میلیاردی هزینه شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار