تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۲۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران گروه ملی اهواز خواستار پرداخت معوقات خود شدند
تعداد از کارگران گروه ملی صبح شنبه با حضور صنفی خود در مقابل بانک ملی مرکزی اهواز خواستار دریافت مطالبات و حقوق معوقه خود شدند
 تعداد از کارگران گروه ملی صبح شنبه با حضور صنفی خود در مقابل بانک ملی مرکزی اهواز خواستار دریافت مطالبات و حقوق معوقه خود شدند.

این کارگران اعلام کردند چند ماه معوقات و حقوق نگرفته اند و مسئولان این شرکت به وعده های خود عمل نکرده اند و همین امر کارگران را در بحث معیشت با مشکل مواجه کرده است.

یکی از کارگران گروه ملی اظهار کرد: نزدیک به 6 ماه است که حقوق های کارگران پرداخت نشده است.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود بیان کرد: صبح امروز برای چندمین بار به بانک ملی سرپرستی اهواز مراجعه کرده ایم ولی با درهای قفل شده آن مواجه شدیم.

این کارگر تصریح کرد: بازگشایی مدارس نزدیک است و ما حتی توان خرید یک مداد یا پاک کن را برای فرزندانمان نداریم چه برسد به مبالغ سنگینی که مدارس از ما می خواهند.

وی تاکید کرد: الان ماه ها است که در هزینه درمان و خرج و مخارج عادی یک منزل مانند تهیه نان مانده ایم و نمیدانیم چه کنیم.

این کارگر توضیح داد: ما شعار سیاسی نمی دهیم و اصلا کاری هم به سیاست نداریم فقط حقمان که برای آن عرق ریخته ایم را می خواهیم.

وی گفت: کارگران این شرکت از 2 ماه پیش اعتراضات خود را به مدیران شرکت اعلام کرده اند و مدیرعامل این شرکت به آن‌ها وعده 10 روزه پرداخت حقوق را داد اما به گفته کارگرها هنوز این اتفاق میسر نشده است.

بر اساس این گزارش، ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ از معدود تولیدکنندگان بزرگ محصولات نوردی با ظرفیت سالیانه یک میلیون و 435 هزار تن فرآورده های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی و بیش از سه هزار نفر نیروی کار متخصص و متعهد است که در شرق اهواز قرار دارد.

این شرکت در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد و در پی مطرح شدن پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سال 1390 تاکنون زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره شده است.

بلاتکلیفی این شرکت موجبات زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی را فراهم کرده و کارگران و پیمانکاران این شرکت تاکنون چندین بار برای مطالبات خود تجمع کرده اند.

شرکت گروه ملی فولاد اسفند پارسال به بانک ملی واگذار شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
خداازشون نگذره انشاله اخه حق کارگر خوردن داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
تمام مشکلات بوجود اومده زیر سر نماینده بانک ملی تو شرکت گروه ملیه...
:
:
:
آخرین اخبار