تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدام به سرقت شیر سیلندر؛ علت نشت گاز کلر در دزفول
اقدام به سرقت شیر سیلندر گاز کلر از سوی یک فرد علت نشت گاز و ایجاد مشکل تنفسی برای شهروندان دزفول می باشد
فرماندار دزفول گفت:اقدام به سرقت شیر سیلندر گاز کلر از سوی یک فرد علت نشت گاز و ایجاد مشکل تنفسی برای شهروندان دزفول می باشد.

نشت گاز کلر از انبار تاسیسات شرکت سهامی آبیاری خام دزفول شنبه شب موجب مسموم شدن 362 نفر شد.

بیش از 30 نفر از مصدومان این حادثه همچنان در بیمارستان های دزفول بستری هستند.

حبیب اله آصفی روز یکشنبه افزود:طبق بررسی اولیه این حادثه به علت دست کاری یک فرد جهت سرقت شیر سیلندر گاز کلر در انبار تاسیسات شرکت سهامی آبیاری قدیم دزفول واقع در محدوده رودبند رخ داده است.

وی افزود:طبق شواهد و ظواهر این فرد سارق قصد سرقت شیر سیلندر گاز کلر را داشته که به علت نشت گاز فرار کرده و باعث نشت گاز در بخش وسیعی از منطقه شد.

فرماندار دزفول ادامه داد:سه سیلندر در این انبار وجود داشته که یکی از آنها دچار نشتی شده ولی به علت ابعاد این سیلندرها امکان انتقال و جابجایی آنها شب گذشته وجود نداشت لذا اقدام به تخلیه و امحاء موارد سوء شد و با تلاش ها و تهمیدات ویژه ای که از دیشب تاکنون انجام شده عوامل سوء در حال امحا و انتقال می باشد .

آصفی گفت:باقی مانده آثار نیز تا اواخر امروز از منطقه خارج خواهد شد و منطقه به طور کامل ایمن خواهد شد ضمن اینکه در حال حاضر تردد شهروندان امکان پذیر است و مشکلی وجود ندارد.

صبح امروز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان تعداد افراد مصدوم ناشی از نشت گاز کلر در دزفول را 362 نفر اعلام کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار