تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:
برنامه ریزی جهت ساماندهی اسقاط و نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل در خوزستان
خوزنیوز: اولين جلسه كميته استاني آيين نامه از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده در خوزستان به رياست معاون امور عمراني استانداري و دبيري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در محل سالن جلسات امور عمراني استانداري برگزار گرديد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ در ابتداي اين جلسه مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خوزستان به عنوان دبير جلسه ، ضمن تشكر از معاون محترم امور عمراني در تشكيل اين كميته ، ضمن بيان اهداف و وظايف كميته ، خواهان مديريت مراكز اسقاط بر اساس نيازمندي هاي استان گرديد.

مسعود مصدقي در ادامه درخواست نمود با استفاده از ظرفيت هاي منطقه آزاد اروند اقدام به نوسازي ناوگان حمل و نقل گردد.

مصدقي اذعان داشت:كميته استاني آيين نامه از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده در خوزستان با هدف اجراي ماده 17 آيين نامه از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده ، راهبري و نظارت و ارزيابي مراكز اسقاط خودرو در سطح استان و نظارت ، بازرسي و رسيدگي به تخلفات موضوع آيين نامه ي مذكور تشكيل شده است و اعضاي آن شامل معاون امور عمراني به عنوان رييس ، مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان به عنوان دبير ، سازمان هاي حفاظت از محيط زيست و صنعت ، معدن و تجارت ، پليس راهور و شهردار مركز استان مي باشند.

وي گفت: در حال حاضر 18 درصد ناوگان باري در استان خوزستان  جزء ناوگان فرسوده مي باشند به طوريكه  از 14 هزار و 134 ناوگان باري فعال در استان خوزستان 2 هزارو 579 دستگاه انواع ناوگان باري فرسوده مي باشند
:
:
:
آخرین اخبار