تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۵۱۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
9 آتش نشان در حادثه نشت گاز کلر در دزفول مصدوم شدند
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:9 نفر از پرسنل آتش نشانی در حادثه نشت گاز کلر در شنبه شب مصدوم شدند
عبدالحسین معظم فر روز یکشنبه افزود:در حادثه شنبه شب که به علت نشت گاز کلر در منطقه رودبند دزفول رخ داد علاوه بر مصدوم شدن تعدادی از شهروندان 9 نفر از پرسنل آتش نشانی نیز مصدوم شدند.

وی افزود:6 نفر از آتش نشانان مصدوم به بیمارستان بزرگ و سه نفر به بیمارستان نبوی دزفول منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

معظم فر که خود نیز در عملیات مهار آلودگی ناشی از نشت گاز کلر در محل حادثه حضور داشت و دچار مسمومیت شد گفت:یک نفر از آتش نشانان مصدوم همچنان در بیمارستان نبوی در بخش مراقبت های ویژه بستری است که حال عمومی وی مساعد می باشد بقیه نیز در دیگر بخش ها بستری هستند و از وضعیت عمومی مناسبی برخوردارند.

معظم فر ادامه داد:در حال حاضر پنج نفر از آتش نشانان مصدوم که در بیمارستان بزرگ دزفول بستری بودند در حال ترخیص هستند و یک نفر دیگر نیز حال عمومی مساعدی دارد.

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار کرد:به علت وسعت کار و مصدوم شدن تعدادی از آتش نشانان دزفول تمام ماموران اتش نشانی فراخوانده شدند و از نیروهای استراحت آتش نشانی نیز استفاده شد .

وی افزود:در عملیات نشت گاز کلر حدود 40 آتش نشان حضور داشتند.

نشت گاز کلر از انباری متروکه در اطراف میدان رودبند دزفول در شنبه شب موجب بروز مشکل تنفسی برای 475 نفر شد.

عملیات مهار آلودگی ناشی از انتشار گاز کلر در دزفول با بسیج نیروهای امدادی و آتش نشانی بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

سیلندرهای گاز کلر صبح روز یکشنبه ار محل حادثه تخلیه شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار