تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۱۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تسهیلات ویژه دانشگاه چمران برای رتبه‌های برتر جدیدالورود
دانشگاه شهید چمران اهواز برای رتبه‌های برتری که جهت ادامه تحصیل، این دانشگاه را انتخاب کنند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است
دانشگاه شهید چمران اهواز از سال تحصیلی آینده برای داوطلبانی که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند و در کنکور رتبه‌های برتر کسب کرده‌‌اند، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است.
 
در همین راستا به دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی که رتبه کمتر از 500 دارند، وروردیان مقطع کارشناسی ارشد که رتبه‌های کمتر از50 و ورودیان مقطع دکتری که رتبه‌های کمتر از 30 کسب کرده‌اند، یک سال خوابگاه رایگان تعلق می‌گیرد. در صورت کسب معدل 17 و بالاتر در هر نیم‌سال، خوابگاه رایگان تمدید خواهد شد.
 
به ورودیان مقطع کارشناسی که رتبه‌های کمتر از 100 دارند و ورودیان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که رتبه‌های کمتر از 10 کسب کرده‌اند در تمام مدت تحصیل، خوابگاه رایگان تعلق می‌گیرد. البته این افراد باید معدل 17 و بالاتر در طول دوره کسب کنند.
 
همچنین به دانشجویان غیرخوابگاهی مقطع کارشناسی که رتبه‌های کمتر از 500 کسب کرده‌اند تا 20 میلیون ریال تسهیلات ویژه تعلق می‌گیرد که 25 درصد این مبلغ هنگام ثبت‌نام و مابقی در شش ترم تحصیلی و به شرط کسب معدل 17 و  بالاتر در هر ترم به دانشجو پرداخت می‌شود. به داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که دانشگاه شهید چمران اهواز را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند و رتبه‌های کمتر از 50 دارند نیز 20 میلیون ریال تسهیلات تعلق می‌گیرد که  25 درصد این مبلغ هنگام ثبت‌نام و مابقی در سه ترم تحصیلی و به شرط کسب معدل 17 و بالاتر به دانشجو پرداخت می‌شود.
 
همچنین در مقطع دکتری به دانشجویان جدیدالورود که رتبه‌های کمتر از 30 کسب کرده باشند، 40 میلیون ریال اختصاص می‌یابد که 25 درصد این مبلغ در زمان ثبت‌نام و 50 درصد در دو ترم نخست تحصیلی، به شرط کسب معدل 17 و بالاتر در هر ترم تعلق می‌گیرد. 25 درصد پایانی نیز در صورت تصویب پرپوزال تا پایان مهلت مقرر در آیین‌نامه و شیوه‌نامه تحصیلات تکمیلی به دانشجو تعلق خواهد گرفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار