تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری بیست‌ویکمین سمینار دانشجویان داروسازی کشور به میزبانی اهواز
بیست‌ویکمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار می‌شود
این سمینار هر ساله به میزبانی یکی از دانشکده‌های داروسازی دانشگاه‌های سراسر کشور در دو حوزه صنفی و علمی برگزار می‌شود که امسال بیست‌ویکمین دوره آن از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه ۹۶ در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این سمینار ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان داروسازی، بحث و بررسی پیرامون مشکلات صنفی جامعه داروسازی و تلاش در راستای ارائه راهکارها و  پیشنهادات کاربردی برای رفع آن‌ها و در نهایت افزایش آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشجویان داروسازی عنوان شده است.

علاقه‌مندان به ارائه مقاله تا ۱۵ آبان‌ماه مهلت دارند با ثبت‌نام در سایت سمینار به نشانی www.ipss.ir خلاصه آثار خود را به دبیرخانه سمینار به آدرس اهواز٬ اتوبان گلستان٬ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور٬ دانشکده داروسازی٬ دفتر دبیرخانه سمینار، ارسال کنند.

محورهای صنفی مقالات شامل اخلاق در داروسازی٬ آموزش در داروسازی٬ داروسازی و سلامت عمومی٬ نقش داروساز و مراقبت‌های دارویی در بیمارستان٬ حقوق و قوانین در عرصه داروسازی٬ آینده شغلی داروسازان و... می‌شود.

همچنین محور‌های علمی مقالات فارماسیوتیکس٬ فارماکوکینتیک و بیوفارماسی٬ سم‌شناسی٬ داروسازی بالینی٬ شیمی دارویی٬ داروسازی هسته‌ای٬ مدیریت و اقتصاد دارو٬ بیوتکنولوژی دارویی٬ نانوفناوری دارویی٬ داروسازی سنتی٬ کنترل دارو و غذا٬ داروسازی بیمارستانی٬ طب مکمل٬ آرایشی- بهداشتی٬ شیمی آلی و شیمی تجزیه و فرآورده‌های دارویی-دریایی در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار