تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۵۱۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت 15 عنوان فیلم کوتاه آموزشی مدیریت مصرف برق در شرکت توزیع برق خوزستان
تولید 15 فیلم کوتاه آموزشی در زمینه مدیریت مصرف برق در شرکت توزیع برق خوزستان با هدف آشنا سازی مشترکین برق استان انجام شد
خوزنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تولید 15 فیلم کوتاه آموزشی در زمینه مدیریت مصرف برق در شرکت توزیع برق خوزستان با هدف  آشنا سازی مشترکین برق استان انجام شد.

به گزارش خوزنیوز؛ کامران حدادی اظهار کرد: این فیلم ها در قالب موشن گرافیک و با بهره گیری از تکنیک های انیمیشن برای تاثیرگذاری بیشتر ساخته شده اند.

وی پیام های مندرج در فیلم ها های مذکور را برگرفته از مباحث فنی مدیریت مصرف برق عنوان و تصریح کرد: تلاش شده است این پیام ها با مضامینی که دارای ویژگی نمایشی هستند، ارائه گردد تا تاثیر کاربردی در حوزه مدیریت مصرف برق داشته باشند.

حدادی افزود: پیک سایی، لوازم پرمصرف برقی، اصلاح روشنایی، آشنایی با لامپ ال ای دی، بازتاب فعالیت های شرکت توزیع برق خوزستان  و پایدارسازی شبکه های برق استان از جمله موضوعات مختلف مدیریت مصرف برق می باشند که در این فیلم ها به آن ها پرداخته شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 6 قسمت از این فیلم ها با زمان 60 تا 120 ثانیه تولید شده و در فضای مجازی انتشار یافته اند، تصریح کرد: ساخت فیلم های آموزشی مدیریت مصرف برق با این مضامین و در قالب موشن گرافیک، برای نخستین بار است که انجام می شود و امیدواریم تا پایان تابستان امسال و با ساخت همه قسمت های مورد نظر، اثرات مثبتی در کاهش پیک بار استان داشته باشند.

وی ترویج مدیریت مصرف برق را کم هزینه ترین راه موجود در کشور برای کاهش روند رو به رشد تقاضا در صنعت برق دانست و تاکید کرد: هر یک درصد افزایش پیک بار در کشور، 20 تا 30 هزار میلیارد ریال هزینه بر اقتصاد ملی تحمیل می کند حال آن که هزینه تولید برنامه هایی در خصوص مدیریت مصرف که می تواند اثرات تعیین کننده در جلوگیری از افزایش پیک بار داشته باشد، در مقایسه رقم بسیار کم تری است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
بهتره بجای این موشن گرافی ها برن و شبکه و تجهیزات شون رو به روز رسانی کنن و سرویس هاشو ن رو سر وقت انجام بدهند که کار پارسال برا امسال دوباره پیش نیاد
برقی ها ادعا زیاد دارن اما در عمل کوتاهی میکنن مثل خیلی از ادم های پر مدعای دیگه
:
:
:
آخرین اخبار