تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان:
بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان تخصصی می شوند
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از تلاش برای تخصصی شدن بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان (تحت پوشش این دانشکده) خبر داد
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از تلاش برای تخصصی شدن بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان (تحت پوشش این دانشکده) خبر داد.

حجت اله جانبی ضمن اشاره به اینکه می‌خواهیم در آینده‌ای نزدیک بیمارستان‌ها را در حوزه تخصصی متمرکز کنیم، گفت: با تخصصی کردن بیمارستان‌ها، شاهد ورود تجهیزات مدرن‌تر، به‌روزتر و فوق‌تخصصی‌تری در هر یک از بیمارستان های تحت پوشش خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس در آینده بیمارستان طالقانی آبادان تمام ارجاع‌های تصادفات و تروما را پوشش می دهد و در بیمارستان شهید بهشتی این شهر نیز شاهد شکل‌گیری فضای تخصصی چشم و اورولوژی با تمرکز تمامی تجهیزات لازم در این بیمارستان خواهیم بود.

جانبی اظهار کرد: این امر از سردرگمی مراجعان جلوگیری می کند ضمن آنکه شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مکان مورد نظر خود برای درمان تخصصی می رسند.

خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته پزشکان طب اورژانس

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت پزشکان متخصص طب اورژانس گفت: جذب متخصصان طب اورژانس یکی از مهم‌ترین اقدامات این دانشکده در طی یکی، دو سال اخیر بوده است که این متخصصان کارشان را در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده (شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان) آغاز کرده اند و به این ترتیب به طور سریع‌تر و باکیفیت‌تری به بیماران اورژانسی رسیدگی و خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته جانبی، از ماه آینده در بیمارستان طالقانی و شهید بهشتی آبادان پزشک طب اورژانس به شکل ۲۴ ساعته به ارائه خدمات می پردازد.

وی افزود: پیشتر پزشکان طب اورژانس تنها از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد در بیمارستانها حضور داشتند اما با پیگیریهای انجام شده و جذب متخصصان بیشتر در این حوزه، این خدمات ۲۴ ساعته خواهد بود.

جانبی اظهار کرد: در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نیز تعداد پزشکان طب اورژانس‌ افزایش یافته ضمن آنکه در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان نیز که پزشک اورژانس نداشت، امسال از وجود این پزشک متخصص بهره مند است، در ماه جاری دومین متخصص طب اورژانس به کادر بیمارستان شادگان پیوست.

وی ابراز امیدواری کرد تا با جذب سومین پزشک طب اورژانس در شادگان بتوان خدمات اورژانسی در این شهرستان را نیز به طور ۲۴ ساعته ارائه کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار