تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۵۱۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
31 واحد آموزشی شادگان نوسازی و مرمت شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت:31 واحد آموزشی در قالب طرح نوسازی و طرح هجرت بازسازی و زیباسازی شد
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت:31 واحد آموزشی در قالب طرح نوسازی و طرح هجرت بازسازی و زیباسازی شد.

سید صالح فاضلی افزود: پروژه مهر به منظور تمهید مقدمات بازگشایی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و ثبت نام دانش آموزان در حال اجراست.

وی اظهار داشت:اجرای پروژه مهر برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و توفیق هرچه بیشتر در امر تعلیم و تربیت، می تواند نقش کاملاً مؤثر و مفیدی داشته باشد.

فاضلی گفت:80 درصد مدارس و دانش آموزان شادگان در روستاهایی هستند و بدلیل محرومیت در مناطق روستایی در موقع انتخاب رشته فقط مجوز انتخاب رشته انسانی را کسب می کنند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل هم اکنون آمار رشته انسانی 2 برابر سایر رشته های تحصیلی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت:تلاش می کنیم مقدمات راه اندازی دبیرستان شبانه روزی کار و دانش شادگان را فراهم کنیم تا دانش آموزان رشته های مهارتی را فرا بگیرند.

وی از جمع آوری مدارس کانکسی تا سال آینده در شادگان خبر داد و اظهار داشت:هم اکنون سه مدرسه کانکسی در شادگان وجود دارد که با ساخت سه مدرسه جدید این مدارس جمع آوری می شوند.

فاضلی به شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت در شادگان اشاره کرد و بیان داشت: برای جلوگیری از ترک تحصیل این دانش آموزان ترتیبی اتخاذ شده تا بخشی از مخارج تحصیلی آنان از جمله کتاب، لوازم تحصیل و لباس مدرسه توسط خیرین منطقه تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش این شهرستان شادگان گفت:32 هزار دانش آموز و 6 هزار نوآموز پیش دبستانی در 330 واحد آموزشی در سال جدید تحصیلی مشغول به تحصیل می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار