تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواپیمایی نفت خوزستان در یک قدمی فروش + سند
براساس اخبار واصله وزارت نفت درصدد است تا شرکت هوایپیمایی نفت خوزستان که از آن به عنوان قدیمی‌ترین ایرلاین ایران نام می‌برند را به فروش رساند
براساس اخبار واصله وزارت نفت درصدد است تا شرکت هوایپیمایی نفت خوزستان که ازآن به عنوان قدیمی ترین ایرلاین ایران نام می برند را به فروش رساند.

براساس مستندات موجود ( گزارش سازمان ثبت و املاک کشور) ابتدا نام این شرکت را به «هواپیمایی کارون» تغییر داده‌اند تا امر واگذاری و فروش شرکت هواپیمایی نفت خوزستان هموار شود.

فروش شرکت هواپیمایی نفت خوزستان در حالی از اواخرسال گذشته بصورت محرمانه در تهران کلید خورده است که تاکنون هیچ واکنشی از سوی مسوولان خوزستانی حتی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه صورت نگرفته است .

گزارش‌های واصله حاکی است که اشخاص حقیقی صاحب نفوذ و مرکزنشین در پی خرید این ایرلاین خوزستانی هستند.

هم اکنون این سؤال نزد محافل کارشناسی مطرح است که چرا وزارت نفت این شرکت هواپیمایی را  به متقاضیان خوزستانی واگذار نمی‌کند تا همچنان برند خوزستانی بودن، این ایرلاین قدیمی حفظ و امکانی که با همت وزارت نفت در اختیارمردم خوزستان بود از این استان سلب نشود.


مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
اولا خیلی بابت انتشار این مطلب باید قدردانی کرد و آفرین گفت چون پرده از یک بی توجهی دیگه مسئولین استان در حوزه راه و ترابری و حمل و نقل و گردشگری برمیداره
بله دقیقا درسته چرا باید برای سفر کیش و قشم که به اینجا نزدیکتر هستن از طریق دفاتر و هواپیمایی تهران اقدام کرد و هزینه اش رو د رحالیکه اگه اینجا باشه کمتر درمیاد باید مجبور باشیم از تهران اقدام کنیم که همه افرای که به اینجاها سفر کردن میدونن که هماهنگی و کارهای اینچنینی از تهران بهتر انجام میشه تا اهواز.یکی از علت هاش همین مساله است که میرن و ایرلاین ها رو به تهرانی ها میفروشن نه به اهوازی ها و کلا پول های هنگفت و ... رو انگار تو اغلب کارها عامدانه و زوری و دستوری از اهواز میکشن بیرون و میبرن تهران برای عزیز کرده ها و از ما بهترون ها.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
اول سلام و دوم خداحافظ به غیرت مسئولین بی کفایت و مدیران نالایق این شهر که چشم شون رو به این حقایق بستن
ایر لاین نفت باید بره دست تهرانی ها و دست اهواز و خوزستانی نباشه
چرا؟؟
مگه همینجا کم پول و سرمایه است؟
کم آدم قابل و مورد اعتماد هست؟
کم شرکت خصوصی و نیمه خصوصی هست؟
آقا یون و خانم های مدیر حواستون کجاست؟
استاندار،فرماندار و شهردار
گردشگری و سازمان راه و ترابری و ...
چه میکنید خوابید مگه؟
سرمایه های شهر و استان رو دارن میبرن و شما فقط تماشاچی هستید و !!
حاشا به غیرت تون ؟ حاشا به خوزستان تون که بجای بهتر شدن داره بدتر میشه و خوابید شما!؟؟!
:
:
:
آخرین اخبار