تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمام مصدومان حادثه نشت‌گاز کلر از بیمارستان مرخص‌شدند
تمام مصدومان حادثه نشت گاز کلر در این شهر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمام مصدومان حادثه نشت گاز کلر در این شهر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

نشت گاز کلر از انباری متروکه در اطراف میدان رودبند دزفول ، شنبه شب موجب بروز مشکل تنفسی و مسموم شدن شماری از شهروندان شد.

مهرداد کلانتریان روز سه شنبه اظهار داشت:حادثه نشت گاز کلر موجب بروز مشکل تنفسی و مسموم شدن 509 نفر از شهروندان دزفولی شد که بیشتر افراد مصدوم پس از درمان در شب حادثه (شنبه شب ) و نیز روز یکشنبه از بیمارستان و مراکز درمانی مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد اندکی از افراد مصدوم این حادثه که به دلیل وضعیت جسمی در بیمارستان های دزفول بستری و تحت درمان بودند، صبح امروز سه شنبه از بیمارستان مرخص شدند.

وی تاکید کرد:در پی حادثه نشت گاز کلر در دزفول تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان به مدت بیش از 48 ساعت با آماده باش کامل کلیه نیروها و تجهیزات به مصدومان حادثه خدمت رسانی کردند.

دکتر کلانتریان گفت:برای کمک به مصدومان این حادثه و گستردگی حادثه علاوه بر تجهیزات بیمارستانی و مراکز درمانی ، از 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز استفاده شد.

وی در خصوص مرگ یک نفر در دزفول نیز گفت: اظهار نظر در خصوص علت دقیق مرگ این فرد نیازمند کالبد شکافی است و نمی توان بدون بررسی پزشکی ، استنشاق گاز کلر را علت مرگ وی اعلام کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار